boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 16, 2011

Muktamar dan pemilihan PAS 2011.. Aku cadangkan Dr Mujahid sebagai calon Timbalan Presiden.

Salam Sejahtera.
Pagi tadi buka saja Malaysiankini terkejut seketika aku... sebabnya dah bermula, apa yang mula.. kempen, entahlah tak tau aku nak identified apa ... hangpa nilai sendiri... DI SINI dan juga DI SINI

Kemudian bila masuk kat blog MSO, pun ada juga isu-isu yang lebih kurang serupa,, sila baca DI SINI .


Sebelum, sengaja aku buka topik isu ini di Facebook aku Nak tengok pandangan kekawan, walaupun ada seorang dua yang tak bersetuju namun nampaknya majoriti memberikan jawapan yang positif...

Apa yang aku tahu dalam parti PAS tak seperti dengan UMNO, jauh berbeza umpama langit dengan bumi..., UMNO tidak melaksanakan semangat demokrasi seperti mana yang dilaung-laung selama ini..., Hak ahli untuk memilih sesiapa pemimpin mereka di sekat dengan secara terang-terangan demi untuk mengelak perpecahan parti... alasann......

Jadi di sini dengan secara resminya aku memaklumkan, blog Manjungmari mencadangkan Dr Mujahid Yusof Rawa sebagai calon Timbalan Presiden PAS.

Di sini aku mengharap, mana-mana pembaca yang juga ahli-ahli PAS yang bersetuju dengan cadangan blog MM bolehlah mencadangkan dalam mesyuarat agung kawasan masing-masing.

Selamat bermesyuarat...


6 comments:

  1. SELAMAT BERSIDANG. PILIHLAH SIAPAPUN SEBAGAI PEMIMPIN. INSYAALLAH IA AKAN JADI SEJARAH, PAS BERKUBUR MENYEMBAH BUMI MENJELANG PRU 13 KERANA MENJUAL AGAMA.

    ReplyDelete
  2. Luncai ini sebenarnya si Lancau..Puikhhh

    ReplyDelete
  3. UsTaz bakr Chik dah tawaf satu Malaysia. Hang baru nak buat cadangan. Ketinggalan betul.

    ReplyDelete
  4. Yang penting pada Muktamar kali ini,Team Kuda-kuda Tua yang ada sekarang ni wajar diganti.Bukan Tim.Presiden aje wajar ditukar,tapi Presiden juga elok gantikan dengan orang lain,yang tak ghairah nak tidur sebantal dengan UMNO.Kedua-dua Presiden dan Tim.Presiden sekarang sudah menipu ahli-ahli PAS konon tak bertemu dan berpakat dengan UMNO.Macam mana pemimpin sebuah Harakah Islamiah boleh menipu? Perwakilan jangan buat silap lagi kali ini.Wala hanya kepada yang jujur dan ikhlas bukan kepada penipu.

    ReplyDelete
  5. woi luncai haramjadah.

    UMNO lagi dejey juay syariat ALLAH semata2 nk buleh RM ja. cukop CELAKA HARAMJADAH la UMNO ni. kalau jumpa ulaq tedung dgn luncai haramjadah ni, mau dok katok sampai mampuih dulu hg ni luncai buta perot.

    ReplyDelete
  6. Saya cadang:
    1. YB Husam Musa di calun sebagai Presiden.
    2. YB Nizar Jamaludin - Timbalan Presdiden.
    Naib Presiden :
    1. YB Mujahid.
    2. YB Salehuddin Ayub.
    3. YB. Dr. Zulkifly.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari