boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 6, 2010

Menaruh Harapan MSK...


Salam Sejahtera...

Aku nak bagi tau kat hangpa semua,,, tu hak dalam gambar berbaju singlet putih, janggut sejemput putih itulah yang mengajar aku berblog sehingga sekarang.

Waktu tu ia popular dengan blog MatSamanKati... aku selalu masuk sebagai pengkomen dan seterusnya pada bulan Nov 2008 tarikh aku tak ingat, bertempat di Dewan SUK Ipoh, aku telah diberi penghormatan sebagai blogger di dalam satu konvesyen untuk kerajaan Pakatan Rakyat negeri Perak.


Dalam konvensyen tersebut aku tak berapa ingat, cuma yang masih terbayang ialah penubuhan Kerajaan Maya Rakyat, ini semua adalah diilhamkan oleh Dr Wahab Arbain.., (Dalam Gambar diatas bersama MSK) dengan MSK dan beberapa raka yang lain... Namun apa yang diilhamkan itu tak sempat dilaksanakan dengan terjadi rampasan Kerajaan Negeri Perak.

Tujuan utama Kerajaan Maya Rakyat itu pun adalah untuk membantu EXCO-EXCO kerajaan negeri Perak terutama sekali Pertanian bagi memudahkan rakyat-rakyat kampung mendapat bantuan dan peningkatan taraf hidup dengan sewajarnya.

Dua tiga lepas, aku terbaca ureka-selangor , nampaknya MSK masih tak berputus asa, tak dapat melaksanakan di Perak, ia terus berkelana pergi ke Selangor dan terus bersama-sama dengan Dr Wahab untuk meneruskan agenda murninya.

Tahniah buat MSK bersama Dr wahab, yang telah pun memula langkah awal meneruskan agenda pertama mereka menaruh harapan mencari pemimpin rakyat.


Anda berdua pun dah dikira pemimpin, pemimpin untuk kerajaan maya rakyat, cuma untuk menambah baik, apa yang aku fikirkan eloklak digabung bloger-bloger seperti Tukar Tiub, Bakar Penarik Beca dan lain-lain lagi untuk bersam-sama membela kepentingan rakyat.,,

Resolusi penubuhan kerajaan Maya yang terbantut tempohari perlulah diteruskan semula.... Rakyat marhean memang memerlukan satu daripada cabang-cabang kebajikan buat rakyat bawahan amnya..

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari