boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 20, 2010

Zaid "Pengkhianat, Kurang Ajar"

Betulkah Zaid Pengkianat..baru nak terfikir.., sewaktu Zaid baru nak mula joint PKR, oiii hamparan karpet merah disediakan.....

Pemimpin-pemimpin PKR hadir di Rapat Perdana PKR di Dewan Auditorium MBSA, Shah Alam malam tadi. — Gambar oleh Jack Ooi

Gambar ni aku aku cilok dari The Malaysian Insider , kalau kita perhatikan dalam gambar ni sama seperti budaya UMNO juga... kenapa tidak, semuanya pimpinan bangsa Melayu, mana pimpinan PKR yang lain, mana Mustafa kamil Ayub, mana Tian Chua, mana Chua Jui Meng, mana Gobala.... apa sebenarnya yang akan berlaku pada parti PKR...

Marah sangat kat Zaid, tetapi kenapa tak terfikirkan kenapa Zaid boleh jadi begitu,,, kajilah balik sebab apa Zaid keluar parti..Zaid khianat,, apa yang ia khianat, kalau ia joint atau berpihak kepada UMNO sebagaimana Zulkifli Nordin dan Zahrain Bayan Baru OKlah, boleh dikategorikan khianat, ini setakat guna khidmat percuma Utusan, biasalah, Zaid dah terdesak, nak guna akhbar Harakah, tak mungkin, yang ada dan berpengaruh hanyalah Utusan, guna ajalah..

Jangalah salah Zaid sahaja yang kita dok nampak,,, salah sendiri kenapa Zaid boleh jadi begitu pun kena fikir juga.....

Macam ini punya gaya, bagaimana PKR nak hadapi PRU13, mana nak berhadapan dengan Zaid, Zul Kulim and the Gang, dan juga UMNO, PKR kenalah selesai secara gentleman, ajak Zaid duduk semeja dan bincang yang tak kena, biar semua ahli tahu, Aku rasa Zaid masih lagi sayang dengan PKR, itu sebab ia bagi tarikh yang agak lama agar mudah penyelesaian dapat digunakan,,,

Ingatlah sikit amaran dari Zaid, yang akan bertanding pada PRU13 nanti, bukan apa... takut-takuti, Parlimen Gombak akan ada pertandingan 3 penjuru antara Zaid, Azmin dan wakil UMNO, itu jam betullah Zaid pengkianat... ha ha ha baru akai.....




6 comments:

  1. Bagus Tuan blog..
    Hantam lagi azmin hantam lagi PKR tak kira lah tak hantam pas pun tak apa. Harap Pas nak menang dalam PRU13 sorry la. Setakat kedah dan kelantan boleh la dan mungkin tuan blog dah cukup happy dgn 2 negeri tu.

    Bukan apa lagi tuan blog hantam PKR maka BN akan dapat kredit sedikit sebanyak. Nanti bila azmin diumumkan sebagai pemenang kamu hantam lagi dia yea. lagi azmin kena hantam lagi bagus. Kempen FREE untuk BN.


    HantalooHayam

    Baru ok...lemah PKR lg senang BN menang....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum , tuan blog yang budiman serta pembaca blog ini yang dihormati, di sini ada 1 jemputan:

    Ekspo Perdagangan Antarabangsa Cheng Ho, Stadium Sultan Muhammad IV,Kota Bharu, Kelantan
    21- 26 November 2010 / 10 pagi - 10 malam. Semua dijemput hadir.

    Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Kelantan Ingin menjemput tuan, puan, saudara, saudari, adik,abang dan kakak serta seluruh Rakyat Malaysia yang dihormati untuk turut memeriahkan Ekspo Perdangangan Antarabangsa Islam @ Ekspo Cheng Ho (Kelantan-China) pada 21 hingga 26 November 2010/ jam 10 pagi hingga 10 malam.
    Bertempat di Perkarangan Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan

    - Pameran Teknologi Bertaraf Dunia dari China
    - Pameran Perniagaan Malaysia dan China
    - Pesta Makanan Halal IKS Tempatan & Antarabangsa
    - Pameran Ilmiah Tamadun
    - Pameran Sejarah Islam & Pelayaran Cheng Ho
    - Forum Perniagaan & Business Matchmaking
    - Pertunjukan Fesyen Islam
    - Pertunjukan Akrobatik


    Bagi mereka yang tidak dapat hadir, masih boleh kunjungi Ekspo Cheng Ho ini secara "Maya@ Virtual" melalui saluran web/ blog berikut:

    Blog Media Cheng Ho Expo www.chenghoexpo.blogspot.com
    Online Expo di - www.chenghoexpo.net
    TV 6 TV Malaysia.net - www.tvmalaysia.net
    dan Web YB Dato Husam Musa - www.husammusa.com


    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  3. betul tu.. kasi hentam la lagi.. londeh semua keburukan PKR... biar pkr hancur.. biar hancur pakatan rakyat.. lepas tu boleh laa PAS bolot semua kerusi masa PRU13. masa tu baru puas hati engkau wahai tuan blog.

    ReplyDelete
  4. Pandangan saya, manjungmari dan mangkukmari kedua2nya punya pandangan masing2, sedangkan lidah lagi tergigit, kiranya manjungmari jadi pemimpin pas conform ada yang tak suka dan kena kutukkan begitu juga mangkukmari sekiranya jadi pemimpin pkr mungkin ada yg mengatakan tuan pemimpin mangkukayun. Kesimpulannya buat muzakarah, bincang dengan hati yang tenang dan tidak beremosi. Kalau tidak maka kena terima realiti BN dulu kini dan selama2nya jadi kenyataan.

    ReplyDelete
  5. Apa pulak kata manjungmari dan mangkumari?

    ReplyDelete
  6. yg aku heran awat xdak saluran ka nk suarakan xpuas hati dlm parti? maaf aku bdk br belajar nk faham politik....nk tau jgk kenapa zaid buat mcm tu?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari