boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...
Showing posts with label Bung Mokhtar. Show all posts
Showing posts with label Bung Mokhtar. Show all posts

Thursday, March 20, 2014

Friday, December 16, 2011

Lembu - Syed Ali Hasbee dah, kini giliran Bung Mokhtar dan Ghafur Saleh

Lembu,,,......Felda......lembu.....felda......lembu.....felda....PERKASA......PEKIDA.....




Mamak@Arab ni dah kena serang dah,, sebab mulutnya ... (biawak hidup)

Siapakah lebih berkuasa.... ketua bahagian Pak Syed atau Shahrizat... he he.he..



Hero kesayangan artis ni pun boleh tahan mulut kat dalam parlimen...
Siap sedia menunggu lawatan yang tak diundang oleh penyokong-penyokong lembu......


Termasuk juga yang sorang ini .. sama-sama menunggu kedatangan lembu-lembu.........




Yang paling seronok bila perang saudara berlaku dalam UMNO....



ada faham ka..... kalau tak faham... lembu juga hangpa.....





Monday, December 5, 2011

Thursday, November 24, 2011

DS Dr Haji Zambry & UMNO iktiraf artis rampas suami....

Memanglah jodoh, ajal, pertemuan semua tu ditangan Allah, tetapi kalau sang suami tu yang tak menggatal, tak boleh tengok dahi lichin, tembam dan gebu, masakan perkara sebegini boleh berlaku.....



Yang paling celaka,,, UMNO Perak dibawah naungan Zambry a/l Kadiaq seolah-olah merestui apa yang berlaku,,,, mereka tak fikir dengan perkahwinan tersebut telah berlaku juga perceraian.... apa faedahnya,,, tolak pi kut mana mana yang untung Bung jugalah,, dapat yang baru, yang gebu...,, UMNO Perak bagi sokongan,,, agak-agak lepas ni Zambry a/l Kadiaq pun nak ikut serta gamaknya,,, Taipingmali pun boleh juga.....


Tuesday, November 22, 2011

Dasar pemimpin UMNO - Dapat bini muda artis cerai bini tua..

Sebelum ini Menteri dari sarawak Nor Efendi Nawawi,, ambik janda arwah artis Hani Mohsin,, Tiara Jaqeuline, cerai bini tua....

Terkini Ahli Parlimen dari Kinabatangan Sabah, Bung Mokthar, boleh bini artis cun tembam,,,, cerai bini tua.....





Sikit hari lagi kita boleh tunggu, tuntutan harta sepencarian bekas isteri tua di mahkamah syariah,, juta-juta bro......

Thursday, August 12, 2010

Titisan Air Mata Pemimpin...

Oleh Rahim Othman


Komen oleh Manjungmari..., Airmata sebegitulah yang dikata air mata buaya...oppss.. bukan .. air mata naga, bukan juga juga.. habis tu... air mata dugong...

Sunday, May 23, 2010

Mari Baca !! Apa Kata Joyah.?...

Joyah, Joyah..., hang ni jeles ka dengki kat Zizie.., apa standard wartawan hiburan macm ni... biasala Utusan Melayu nak pejatuh melayu....

Aku kesian juga kat Bung ni walaupun ia orang UMNO, tapi dari segi keadilan dalam Islam macam ada yang tak kena.... aku tak reti nak hurai panjang lebar.. bukan bidang aku..

Cuma aku ucapkan terima kasih banyak kat Joyah, ia kutuk Zizie secara tak langsung Bung pun kena sama..., Terima Kacih Joyaaah, hang kalau tak dfapat tokeh lombong mas tak apa Joyah nanti mana tau boleh dapat tokeh lombong .....!!?.



Monday, April 5, 2010

Ambik Kau .Nasib kaulah Bung..

Salam Sejahtera...

Entah macam mana pagi aku tersesat masuk ke dalam satu blog Ibu Tunggal, macam mana aku masuk, sebab tajuk ceritanya aku pun terasa juga... tak perlu handsome nak kahwin artis. Aku tak pasti kenapa ia buat tajuk begitu, apakah ia jealous dengan artis tu dah dapat laki walau pun jadi no 2 sedangkan sebab blogger tu ibu tunggal, blogger tu saja yang kata Bung tu tak handsome, tuan empunya bini masih terasa lakinya saja yang handsome.., tak gitu

Entahlah! hanya ia sahaja yang mempunyai jawapan sebenar.

Petang tadi, dalam dok merayau-rayau ternampak satu lagi blog pencacai UMNO buat cerita isu yang sama,,, lebih artis daripada ahli politik. Pulak dah kena lagi, padan dengan muka hang,,, itulah budaya orang UMNO,... rumahtangga orang pun depa nak buat isu..nak buat sibuk.tapi tak apa... peduli apa orang nak kata apa pun, masing-masing mulut bukannya ada insuran,, yang pasti dapat baguih punya.. masing-masing tengah dok kemaruk..

Nasib hang lah Bung. oii.., Bab diri hang sekarang ni, pembangkang tak payah susah hati, sebab UMNO dah tolong nak pejatuhkan kau bung.... kau tunggu ajalah...aku nak tengok next PRU13, sebab Najib dah bersuara kat SINI. Apakah benar kata-kata PM 1Malaysia...

Monday, March 15, 2010

Tuanku Yang Dipertuan Agong Kecewa dengan Sikap Ahli Parlimen..

Salam Sejahtera..

Berita terkini dalam semua akhbat menyiarkan kecewanyanya Kebawah Duli Seri Paduka baginda Yang Dipertuan Agong dengan sikap ahli Parlimen Malaysia.., tidak pula disebut ahli Parlimen mana, ....

Cuma bagi aku nak nasihatkan ahli-ahli Parlimen, terutama Ahli-ahli Parlimen UMNO khasnya.. contohi seorang dari Ahli Parlimen ini = Di SINI.

Monday, January 25, 2010

Khas Buat Orang UMNO - Inikah Budaya Ahli Parlimen UMNO..

Salam Sejahtera...

Kalau dalam sidang Parlimen suara beliau bersama Ahli Parlimen Sri Gading yang sering bersuara, seolah-olah merekalah pejuang buat rakyat dan Islam.

Tetapi pagi tadi aku terkejut berok bila membaca kisah si Bung Moktar ni bersama bini barunya disebuah Night Kelab di Kota Kinabalu.

Kalau Si Bung pun artis atau pelakon yang sama jenis dengan bininya aku tak kisah, mampuih pi lah.. Ini awak seorang ahli Parlimen, sepatutnya awak didiklah bini awak tu jadi bertambah baik.

Aku tak mau nak buat tuduhan apa-apa, tapi kalau tengok muka si bung tu dah merah macam udang kena bakaq, hangpa boleh agak sendirilah.. tak payah aku nak tulis banyak...

Oii malulah sikit, aku bukan nak suruh banding dengan Nik Aziz atau TG Haji Hadi, tetapi aku nak tanya hangpa, ada ka Karpal Singh yang dah tentu kapir dok buat perangai kelaku macam ini, ada Lim Guan Eng yang masih muda umurnya dari umur aku dok perangai macam si Mangkok ni ..

Buat Bung, boleh nak buat apa pun, dalam malaysia ni, tapi letaklah jawatan sebagai Ahli Parlimen, jadilah artis, kamu pun boleh belakon, joint dengan Wahid and The Gang Senario..... TV3 mesti mau ambik punya... Menteri Penerangan Rais Yatim pun setuju..

Bagaimana dengan penduduk dan pengundi Kinabatangan yang sedang menghadapi musibah banjir, sedangkan ahli Parlimennya berseronok suka dengan bini baru, pengundi mampuih pi...
Kasihan pengundi Parlimen Kinabatangan...






Saturday, December 19, 2009

Usah senda perkahwinan Bung Moktar

"Jangan jadikan ia bahan jenaka, perkahwinan adalah perkara serius,"

Itulah nasihat atau kekata dari Meneteri Pembangunan Wanita, yang juga Ketua Wanita UMNO... mengenai kes perkahwinan Bung Moktar dengan artis Zizie..baca SINI

Dey Menteri, tak ada sapa pun yang dok buat lawak... nak buat macam mana, yang hero sendiri pun pandai buat lawak dan lakonan.. " saya buka lelaki kacak buat zizie... " phooordah... kemudian tak mengaku pulak...

Jadi kenalah sedar sikit, hero tu pun sebelum ni dalam parlimen seumpama "Joker".. jadi tempias baliklah kat tuan empunya diri... janganlah disebabkan ia orang UMNO, maka menteri UMNO nak bela pulak....

Apa pun aku puji menteri atau pun pimpinan UMNO yang lelaki ada nafsu kejantanan yang berlebihan... itu pasal pilih artis, model, wanita monggolia... oppps persepsi..., baguslah tu.. kalau tidak duit yang berlebihan tu orang tau... nanti kita tunggu saja bah...

Bila ada kes di mahkamah waktu perceraian berlaku, nanti terbongkar, pihak bekas isteri tuntut beribu-ribu juta ringgit harta sepencarian. ini salah satu kebaikannya.

Apa pun, hanya pemimpin UMNO dan BN saja yang sanggup mengambil artis sebagai bini no 2, tahniah.. kerana sekurang-kurangnya anda telah menyelamatkan artis tersebut.. itu pun kalau ada niat sebegitu,,, harap-harap begitulah, jangan kerana dok terliur !@#$%%^....., kalau kerana itu tak jadi apa...

Apa pun dari segi kenyataannya, dalam hal mengambil artis sebagai isteri ni, memang dah jadi tugas dan tanggungjawab pemimpin UMNO,, itu kenyataan.. nak harap pemimpin PAS aku rasa lambat lagi nampaknya, mana tau kut-kut ada artis-artis nasyid wanita atau pun artis yang ketrampilan macam Wahida tu ka...pulak..

Friday, December 18, 2009

Poligami - Berbohong Perkara Biasa..

Salam Sejahtera...

"Mesti Pandai Berbohong, Mesti Pandai Temberang......" Itulah senikata lagu dari Allahyarham Tan Sri P.Ramlee dalam filem Madu 3. Nampaknya apa yang dikatakan oleh beliau itu ada kebenarannya.

Budaya berbohong ini untuk poligami dalam masyarakat Melayu Malaysia ini nampaknya adalah perkara biasa... Melainkan Kumpulan Al-Arqam atau kini dikenali Rufaqah, mereka memang betul isteri pertama selalunya tolong carikan madu buat suami tersayang, aku tau kenapa perkara sebegini berlaku dalam Al-Arqam, tapi biarlah dahulu...cukup buat pengetahuan diriku sahaja...

Sebelum ini kecoh seketika, artis yang juga pendakwah Popular yang Pro PAS Akhil Hai, pun melakukan perkara yang sama.. menafikan apa yang berlaku, tup-tup berubah 360 darjah lain cerita... !!!,

Dua tiga hari lepas, kecoh lagi... Orang UMNO Sabah pulak, keluarlah kata-kata ... saya bukan lelaki kacak buat Zitee.. phorrdah.. cakap mulut lain.. dalam hati lain.. oiii aku pun jantan juga.... memang hang temberang betul..

Bila sebut poligami, kekawan aku kata double barrel, stesyen 2 dan macam-macam lagi... oii sapa tak mau nak ubah selera,, teringin juga ubah tempat... tetapi bila ingat satu tulisan TGNA, orang Poligami kalau tak berlaku adil pada isteri-isterinya kat akhirat nanti bangun berjalan senget..., mungkin itu pasal agaknya TGNA ada satu ketika dulu ada anak gadis berumur 18 tahun sanggup nak menjadi isteri beliau, tetapi dengan penuh keikhlasan TGNA tolak.... tidak pula heboh akhbar-akhbar mengenai kes itu, tak seperti isu tajaan pergi Mekah, riuh rendah bagai nak rak.

Itulah TGNA, apa yang beliau mengajar, itulah yang beliau praktikkan... Tak seperti pemimpin UMNO dan yang lain-lain, lain dimulut lain pulak apa yang dilakukan.. memang cakap tak serupa bikin...


Thursday, December 17, 2009

Hebatnya Ahli Parlimen UMNO ni..

Salam Sejahtera...

Aku memang salute kat saudara kita ni yang membawa ilmu kelakian dari Sabah... Kalau dalam Parlimen beliau begitu petah berucap, rupanya kat luar pun bijak juga ia mengatur ayat berbicara.... baca DI SINI.

Apa ilmu yang dipakai ya.. sehingga seorang artis glamour pun terpikat jatuh padanya,,, sanggup nak bermadu... kalau ikut kat muka depan Kosmo Mak Mertua pun dan sedia terima menantu.... kosmo

Kalau nak kira kacak sahabat aku blogger MSK atau Mamamat lagi handsome, kalau nak mengayat pun aku ingat Mamamat lagi baguih siap dengan loghat Perak lagi, tapi loghat Sabahan yang di cari bahhh...

Jodoh ditangan tuhan, tuah badan siapa yang tahu... artis pun artislah...Itulah untungnya dok dalam UMNO.. 1Malaysia...

Nanti tentu ada komentar kata Orang PAS pun ada kahwin dua juga... betui tu.. tapi buat masa ni yang aku tahu belum ada orang politik PAS kahwin dengan artis... melainkan artis Akhil Hai... dia pun artis..

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari