boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, December 4, 2013

Tolong nilaikan ahli Parlimen Umno KinaBABIan terhadap rakyat..

Ramai duk sembang sorang lagi ahli Parlimen yang bersikap keBABIan terhadap rakyat...


Jadi hangpa layan tengok sendiri siapa KinaBABIan..

Kerana aku kata kinaBABIan, bukan Kinabatangan,, hanya babi saja yang tak ada perasaan... yang ia tahu nafsu serakahnya sahaja tanpa akal mengikut hukum Islam.. 



Kalau pemimpin yang berjiwa Islam,,, tak mungkin boleh berlaku sedemikian rupa,,, bangga kah orang Umno dgn pemimpin sedemikian,, 



18 comments:

  1. kadang2 tu aku ponheran...cukai kutip seluruh negara...tapi kawasan PR mampos x nak dibantu...dia ingat...org kuantan ni x bayar cukai ke? dia ingat x ada sedara mara ke...kalo MP PR tu mintak selamatkan keluarga dia sorang2 je x pe la gak nak dibantah...sama mcm asad...babi berbulukan lembu sungguh...

    ReplyDelete
  2. A'kum Sdr.

    Sepatutnya orang gila dilarang masuk parlimen.
    Semasa pilihanraya orang nak pangkah dia tu bab lain.

    ReplyDelete
  3. Ada terminology baru pula kali ni. Pemimpin berjiwa islam dalam UMNO??? Jangan diharaplah, jiwa mereka melayu dan wang. Yg membezakan siapa yg kuat dan siapa yg kurang menjiwainya. Islam dan akhlak langsung tarak, yillek, nehi & muflisin!

    ReplyDelete
  4. binatang nie...nampak sgt suka menunjuk yg dia tu senior kat parlimen......takat senior jer tapi....otak babi hutan punya..menyondol sajer.....dari hutan mana kat sabah dia mari tak tahulah...perangai macam berkebinatangan.......

    ReplyDelete
  5. Apakah ahli parlimen ni bodo macam binatang. atau satu rangkap pantun limau purut tiga serangkai buta perut yang lain tu minta yg berhormat tu tlg sambung, malu aku tengok perangai bungkak ni. tak tau langsung antara tugas ahli parlimen dan kebajikan untuk membantu rakyaat.

    ReplyDelete
  6. Kinabinatangan...telatah d parliman lebih dr beruk

    ReplyDelete
  7. Saya kadang kadang terfikir panjang penduduk Kinabatangan. Adakah mereka ini bagitu jahil sehingga tidak henti pilih wakil parlimen yang udahlah bodoh perangai seperti samseng dalam parlimen. Adakah Kinabatangan bagitu hulu sampai penduduknya tidak tahua apa yang berlaku di parlimen. TidK adakah pemuda pemudi Kinabatangan di k.lumpur dan melihat gelagat wakil parlimen tidak kurang seperti seekor Makye.

    ReplyDelete
  8. Kinabatangan tu kawasan ramai orang yang x cerdik. Maklumlah ramai yg miskin dan ketinggalan zaman. Habis harta dihisap oleh manusia yg sama waktu dengannya. Sebab tu bee end menang. So, mana2 balance orang yg cerdik tue please bagi kelas tambahan. Kasi ubah...

    ReplyDelete
  9. sapa pernah tinggal di kawan adun dugung ni, akan membenarkan komen-komen diatas. Tepat

    ReplyDelete
  10. SAYA ORANG SABAH.BAGI SAYA MP KEBINATANGAN NI TAK LAYAK JADI MP.OTAK DIA KOSONG TENGOK MUKA PUN TAU JENIS MANUSIA TAK CERDIK DAN HIDUP BERLANDASKAN NAFSU

    ReplyDelete
  11. Ini wakil sakai borneo ahli parlimen kebinatangan

    ReplyDelete
  12. Dari dulu hingga kini dan selamanya UMNO akan tetap pilih dia......kenapa yek

    ReplyDelete
  13. teman pun heranlah,mcmanala zizie tu bleh sangkut kt org tua tu,nk kata hensem..harammmmm...mr.bean pn hensem lg,bini muda duk kelek kehulu kehilir,bini tua xnk tayang plak.....memang boommmla ko ni....

    ReplyDelete
  14. zizie sangkut kat kocek die jer...kat muka tak lalu nk sangkut..

    ReplyDelete
  15. tak hairan lah kalau ada penduduk kawasan dia yg masuk rancangan Bersamamu tv3 suku.. makan siput babi sbb trlampau miskin... boleh lagi dia kata harga petrol naik tidak mnjejaskan org kampung.. kepala hotak dia.. memalukan org Sabah...! patut UMNO x payah masok Sabah.. bagi PBS perintah Sabah balik..!

    ReplyDelete
  16. nie tipah....abggggDecember 6, 2013 at 7:17 AM

    Tipah tertipu la abgggg....untungnya jadi artis yea abgggg...tapi dh jodohkan abgggg...cuma jodoh tipah tak lama...tapikan abgggg...jgnlah ajar bini2 tu pakai mcm tu...seksa abg2 lain tengok...agak kalo tipah niage nasi lemak pakai mcm nie...auwww...mau kecoh manjung yea...

    ReplyDelete
  17. sampai hati MM hentam aku terok sampei mcm nih.. nangis aku..
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/1488259_751612884867927_71568607_n.jpg

    ReplyDelete
  18. mudah han satun hari hari nanti Kina binatangan akan tenggelam bersama MP nya yg bernama "Bung Ngok"

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari