boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 16, 2013

Mantan Menteri Umno 10 x lebih baik dari Bukti Gred A ..

Sewaktu Mantan Menteri ni menjadi Ketua Pengarang di Utusan,, boleh tahan juga,, siapa yang tak kenal dengan nama penanya Awang Selamat... betapa bencinya dia dengan gerakan Islam..

Tetapi bila isu Mat Sabu,, nampaknya ia lebih bercakap benar ... berbanding dengan manusia-manusia yang bertitle Ustaz, ada lagi Dr pulak sekarang ni,, bukan sorang,,, ramai ostad-ostad macam tu,,, terutama sebelum muktamar dulu...



Baca sepenuhnya Klik Sini

Mat Sabu syiah.... barang naik harga, cukai naik, bil TNB naik,, semua naik... 

Orang umno macam Wak Juragan 69 dengar cerita tak ada masaalah semua ini,, kerana mereka yang ada pemegang kad keahlian umno  macam ni..

Bila dah kad ni,, roti Gardenia satu lori pun boleh dapat free...










2 comments:

  1. Setelah berusaha keras untuk mempercayai tuduhan Zahid dgn pendedahan 10 buktinya, masih tiada isu pun dapat dispinnya. Mahu tak mahu terpaksalah bersetuju bahawa semua itu adalah mainan Zahid shj.

    ReplyDelete
  2. bila ada kad amno mcm tu, kepala naik tocang, boleh pukul org, maki org, fitnah, baling kasut dlm masjid, rampas hak org, sumpah bohong, minum arak, buka tempat maksiat (nite club) dan segala macam maksiat dan jenayah. buat apa pun rasa ok, rasa hebat sebab ada lesen jadi samseng.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari