boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, December 12, 2013

Bekas Timbalan Menteri Umno mengaku penganut Syiah?

Tahniah di atas keberanian seorang bekas Timbalan Menteri Umno membuat pengakuan.... 




Apa komen Menteri tak sebut nama?




22 comments:

  1. Rasanya dialah satu-satunya orang UMNO yang boleh berfikiran waras!.....

    ReplyDelete
  2. Hanya Bahalol saja yang tak kagum dengan Khomeni dan pencapaian negara Iran walaupun ditindas oleh negara2 Barat. Negara ini jadi begitu mundor sekarang kerana menteri2nya berfikiran macam budak2 tak sekolah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah...bro xumno berapa lama nko pernah tingal di iran...sbb aku ada gak kawan2 dari iran yg amat mngharapkn beliau dan keluarga
      diterima mnjadi warga malaysia...ada kah bro ingin mnjadi warga iran dari menjadi rakyat malaysia sekira diberi pilihan...harap bro bg jawapan yg sejujurnya sbgi muslim...

      Delete
    2. Anon 12.23am...dan Juragan69,,
      K0rang patut fikir, Singapura tu dulu milik Malaysia,
      pulau Batu Putih pun milik Malaysia jugak..
      Tanjung Pagar yg kat dlm Singapura tu pon milik Malaysia,,
      Kini sume nya dah terGADAI dan telah diRAMPAS & mnjd milik org,

      Sbb tu ramai rkyat ASING suka dtg kat Malaysia krn akhirnya nanti mrk akan dpt MERAMPAS 'hak' rkyat negara ini krn pemimpin2 UMNGOK yg sgt2 bongok!,,

      Korang maseh TAK sedarkah bhw sudah lebih SATU trillion harta hazanah negara ini pemimpin2 UMNGOK tlh songlap/RAMPAS bawa lari keluar negeri sehingga negara ini skrg hampir MUFLIS mengalami DEFISIT lebih 600'billion!.

      Hanya macai2 umngok yg BONGOK sja yg suka dan HANYUT berhujjah dgn isu2 kecil/ranting dan sengaja jd bodo BUTA terhadap isu yg paling POKOK!!

      Delete
    3. Nanti tentu ada macai2 umngok sprt Juragn69 dan macai UG drp pas akan kata bhw isu pokok & yg paling pokok ialah 'AKIDAH" ugama & bangsa melayu WAJIB diselamatkan terlebih dahulu!

      Adakah mrk terfikir bhw pemimpin2 dayus'BONGOK yg mmbiarkan hak mrk terGADAI dan diRAMPAS itu maseh memiliki AKIDAH?

      Adakah penyamun berbillion2 hatta TRILLION hazanah ummah/negara dibawa lari & disorok kluar negeri sehingga rkyat mnderita pon masih ada AKIDAH? \\

      Adakah rasuah zalim khianat lucah merompak menindas tipu klentong dan mmBODOH2kan ummat itu ciri2 org yg berAKIDAH??

      Mungkin Juragan69 dan macai2 umngok termasuk macai2 UG(yg br UG dgn setan dikenali) dari pas akan tetap pertahankan bhw pemimpin2 mrk maseh tetap ada/punya AKIDAH...
      Soalan kpd mrk ini, adakah itu AKIDAH setan,,atau AKIDAH kpd Allah???
      Dan bgmn lu org memahami sbnr2 AKIDAH nabi & sbnr AKIDAH shbt2 nabi????????

      Delete
    4. Hahaha...bhai 09.26, aku rasa standard blogger spti mm dan pngikut totok pr je yg suka sngt brsoal jwp dan mensensasikn isu2 kecil/ranting...

      Bhai..blh lu jelaskn sikit tntng hilangnya segala tmpt yg lu sebut tu secara fakta...bkn kh prjalanan politik ala pr ini lbh kurang dgn politik pap yg mana akhirnya pulau temasek hilang ke tangan cina... mana datangnya cina2 di singapork ni...dan mana hilangnya melayu temasek...pulau pinang adalah in the making singapork
      part 2...

      Bhai...tak perku kot membongok kan org lain...klu diri sendiri pun tak berapa nk matang dlm perjalanan politik cina yg tak akan menerima melayu sbgi tuan...

      Delete
    5. Juragan 69,
      Org yg faham soal pokok tidak sesekali berhujah dgn isu kaum @ bangsa
      org yg faham isu pokok akan bincang soal amanah @ INTEGRTY
      yg faham isu pokok akan peka soal HUTANG & beban negara

      yg faham isu pokok akan melihat kpd PUNCA..
      sprt Singapura terlepas drp Malaysia sbb siapa,,sape kah yg bongok sbnr2 nya?
      UMNO kah yg bongok @ PAP kah yg bijak?
      Inilah FAKTA nya...sape kah yg bijak dan sape kah yg BONGOK?

      klu UMNO tak bongok mcm lu juragan69, masakan Singapura lepas kpd PAP

      Delete
    6. Hahaha...bhai lu blh pusing dgn segala fakta dgn gunakn bongok dlm berhujah...kesiannya klu itu yg lu yakin...

      Klu umno 'bongok' dan pap itu cerdik dlm isu singapura...knp lu tak berfikir secara lbh bijak bagai mana cerdiknya cina utk mmbodohkn melayu di singapore..
      Hnya dgn memakai baju melayu dan songkok sahaja lky mmpu pecah dan perintah org melayu singapore...melayu oh melayu..

      Kejayaan formula yg digunakn oleh pap telah mula dipraktikkn oleh dap bila brckp didlm pr...wlupun hakikat yg sebenar melayu adalh musuh sebenar...

      Hnya dgn gunakn nama khalifah umar sbgi modal dlm berpolitik, pimpinan dap memakai baju melayu masuk kg lengkap dgn mmberi tazkirah kpd pnyokong pas dan pkr di surau dan masjid, maka melayu pas dan pkr mnjd bodoh spti mana org melayu di sngapore.

      Bhai...jika umno itu bongok dan pap itu lbh cerdik hngga hilangnya kuasa politik melayu singapore... adakah dap itu pula bongok dan melayu pas dan pkr terlalu cerdik..
      Hahaha...dap oh dap...

      Bhai...terpulang kpd lu utk letakkn standard kebijaksanaan dgn tidak brckp soal bangsa...apakh kita brbanga bila bangsa sndiri mnjd bangsat dek politik cerdik lu.. dan apakh kita mnjd cerdik jika negara
      terjajah...

      Delete
    7. Juragan69 tu kapior harbi.mana tau pasal akidah

      Delete
    8. Anon 05.17...hebatnya cara lu memberi komen...hampas

      Delete
    9. 'Tahniah' le anon 12.28 sebab menyokong org yg membenarkan penghinaan madey kutty Kerala pada Baginda Nabi s.a.w. well done

      Delete
  3. Assalam MM!Setuju ngan anon 8:51. Kerana otak geliga dan berfikiran waraslah dato Saifudin ni tak leh jadi calon pru13 tu.UMNO takut dia jadi Duri Dalam Daging.Untuk bang Mad saman jangan duk selesai luaq mahkamah,kalu duk selesai luaq mahkamah sok puak ni buat lagi,saman sekali ngan ksu kdn tu.Jangan duk bagi muka sangat.jenih menteri dah lah bodo sombong lak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai 5sal...apa maksud lu saifuddin ni tak leh jadi calon pru 13.??? Sapa yg jadi calon??? Dia sptt bertanding di parlimen mana yerkkkk??? Hahaha

      Delete
  4. Assalamualaikum,Minta tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/,Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak berpaut pada cik elya insyirah boleh? hihihi

      Delete
  5. Assalamualaikum,Minta tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/,Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

    ReplyDelete
  6. Sekiranya UMNO tidak bodoh, sila beritahu 10 nama pemimpin UMNO sekarang yg paling hebat kecerdikannya dlm memerintah dan pengurusan negara. Kalau setakat ada Phd saja belum tentu cerdiknya.
    Rahim Tambi Chik dgn Datuk T tu cerdik ke?
    Shahidan Kasim tu cerdik ke?
    Shahrizat Jalil tu cerdik ke?
    Bung Muktar tu cerdik ke?
    Ali Rustam tu cerdik ke?
    Najib Razak tu cerdik ke?
    Rosmah Mansur adalah sikit kecerdikannya>>>takut nanti Ali Tinju datang...seram!
    Beritahulah jika ada. Itu baru minta 10 sahaja. Cerdik menyusahkan rakyat bersepah adanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....knp lu tak nyatakn 3 nama dari pas...pkr..dap yg 'terlalu' cerdik yg menampakkn kehebatan dlm mntadbir negara...klu yg nmpk cerdik pun mnkin presiden pkr...ttp dia pun tak tahu kot dia skrg presiden, tu pasal penasihat nk tukar kpd jawatan ketua umum tnpa di tandingi...hahaha sbb presiden cerdik sesngt dan rakan sekutu pun hnya cerdik spti telur 1/2 masak...

      Delete
    2. Huih Juragan69 kapior harbi ni!!!nanti jgn lupa pergi padam Islam dari ic tu

      Delete
    3. Kah kah kah...anon 05.19 klu tak tau nak komen, diam adalah lebih baik dari merepek...

      Delete
    4. Tima kasih atas komen anon 12.25am. Semoga kamu dibalas dengan balasan mereka yg menghina NabiNYA

      Delete
  7. apa yg juragan merepek ni.....sengal sangat...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari