boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, December 1, 2013

Setuju bersyarat Jodohnya - Macam janda talak 3 ka atau anak dara ?

Pas Perak sekarang boleh menarik nafas lega, apabila batu penghalang besar buat golongan pengundi melayu dah buat buat keputusan setuju bersyarat kononya..


Aku malas nak komen apa yang tertulis dalam akhbar tu,, moga-moga hasrat dan impiannya untuk membersih tong taik tidak terpalit sama dan mendapat bau taik pada dirinya..

Pas Perak boleh menarik nafas lega dengan apa yang berlaku,, tak payahlah nak duk ungkit bahawa Kazim ahli Pas dan sebagainya,,, biarlah Kazim dengan misi murninya untuk membersih tong taik dari dalam,,,

100 kali lebih baik beliau menerima jawatan MT Umno daripada beliau diberi jawatan Mufti Perak menggantikan Harussni atau sebagainya.., lagi susah Pas nak buat kerja.

Kalau selepas ni ada lagi pimpinan Pas pun nak ikur serta bersama Kazim, kerana ada janji dan habuan silakan,,

Moga-moga pengundi melayu atas pagar yang selama ini keliru siapa itu Kazim maka hari ini akan mendapat jawapannya, 

Dah 2-3 tahun berlalu, aku duk bagi tau,, ramai yang kutuk aku,,, sekarang... dah terbukti apa yang aku kata... siapa itu Kazim... ha ha ha.., lega...








4 comments:

  1. Sedangkan dakwah para nabi dgn bantuan mukjizat pun ditentang sebahagian kaumnya akan hujah mereka, inikan ustaz.... apa mukjizat yg dia ada? Yg nampak selama ini adalah memperbodohkan minda khalayak.

    ReplyDelete
  2. x brapa clear la .. x bleh baca syarat2 tu.. kena beli lBH la jawab nye.. dh la aku x minat beli paper pencacai UMNO nih..

    ReplyDelete
  3. Ustaz Kazim tu dah lama UMNO nya. Kulit PAS tapi dalamannya ada lah UMNO. Setiap kali didesak Kazim akan kata saya tidak sekali kali menjasi ahli UMNO saya tetap bersama PAS. Usah berselindung disebalik lalang sehelai lah Kazim. Rakyat Malaysia mungkin ada yg tidak tahu tapi Allah mengentahui nya. Alhamdulillah maha berkuasa skrg Allah telah tunjukan kepada rakyat Malaysia siapa Kazim sebenarnya. Skrg ustaz Kazim nak belit apa pula. Oh mungkin lah kot Kazim akan kata " Saya bersama UMNO tapi saya tetap ahli PAS ". Tak yah cakap dolak dalik lagi teeus terang lah cakap " Saya sebenarnya dah lama UMNO" dan istihar sehaja mulai hari ini saya keluar PAS dan sertai UMNO. Lepaa ini ustaz kutok lah sampai masak orang pembangkang siapa pun dah tak marah.Semuga ustaz dapat mengislam UMNO dalam ertikata islam sebenar.

    ReplyDelete
  4. HIDUP USTAZ KAZM AL-HAFIZ. Semoga perjuangan kerana Allah ini diterimaNya.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari