boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 2, 2013

Ini berita sedih huu atau berita lawak terkini..

Adoi,, elok sangatlah Najib ambik mamat sekoq ni,, ha ha,, aku malas nak komen atau nak kata apa-apa kat mamat ni,, bukan apa,, penat dah..

Cuma aku nak tergelak dengan berita ni,,, ehh,, 


POLITIK

Kecewa difitnah, Ustaz Kazim umum keluar Pas

Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED


KUALA LUMPUR 2 Dis. - Penceramah bebas, Mohammad Kazim Elias
mengumumkan keluar daripada Pas selepas kecewa dengan pelbagai fitnah serta tohmahan yang dilemparkan oleh pucuk pimpinan serta ahli parti itu terhadapnya selama ini.
Menurutnya, fitnah dan tohmahan itu semakin `menjadi-jadi' selepas dirinya ditawarkan sebagai ahli Majlis Tertinggi UMNO sehingga ada yang sanggup menggelarnya sebagai binatang, munafik dan barua UMNO.
"Belum pun saya beri kata putus terima atau tolak (Majlis Tertinggi UMNO), saya diserang dengan kata-kata, digelar binatang, munafik. Ada pimpinan Pas kata saya seperti kambing yang akan dimakan serigala, agamawan bercelaru, seolah-olah akan jadi berhala atau patung sembahan dalam UMNO dan macam-macam.
"Ini menggores hati saya. Kesabaran pun ada hadnya. Tetapi saya sudah lama berkecil hati dengan Pas. Serangan terhadap saya bermula pada 2004 sedangkan saya aktivis Pas. Mereka boikot kata saya anjing UMNO, macai UMNO, barua UMNO sedangkan saya tak pernah jadi ahli UMNO," katanya.
Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak di bangunan Parlimen, hari ini.
Mohammad Kazim memberitahu, kesabarannya terhadap segala fitnah dan tohmahan yang dilemparkan sampai ke kemuncak apabila ada yang sanggup menggelarkan sebagai anak babi.
"Oleh itu, saya ambil keputusan, sama ada saya pernah dipecat oleh Pas pada 2011, walau tiada surat pemecatan, dan terbaharu mereka kata saya masih ahli Pas, kalau mereka kata saya ahli Pas atau kata saya telah dipecat, saya dengan ini mengisytiharkan keluar daripada Pas," tegasnya.
Berhubung pelantikannya sebagai ahli Majlis Tertinggi UMNO, beliau menyerahkan kepada Perdana Menteri untuk membuat pengumuman rasmi mengenainya. - UTUSAN ONLINE


macam ni punya orang pun ada.. baguih sangat la duduk bersama-sama tong taik..

Bila dah pimpinan Pas kata dia kena pecat, tak ke sudah,, umum keluar Pas,, tak payah nak umum-umum lah,,tak cukup popular ke lagi...  kalau dah terima MT Umno tu,, secara automatik jatuh talak wei...







13 comments:

  1. perut awak sakit ke kalau Ustaz Kazim masuk UMNO? atau gaji awak kena potong? atau darah tinggi awak naik? atau keluarga awak kena denggi? atau buasir awak datang? atau Allah ade janji dengan awak ke kalau UStaz Kazim masuk UMNO, secara automatik awak awak masuk neraka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengapa komen macam orng gila je.kembar ustaz kazim ni.ini mungkin ustaz kazam

      Delete
    2. 4:27 : Skrip cam skrip Juragan 69 aja. Patutlah Juragan 69 dah lama tak nampak. Kalau tak tak sabar2 nak komen hentam MM.

      Delete
  2. NOKNOK
    Udah di bilang manusia bernama Pojie nie takan senang hati punya dengan org melayu yang beragama islam...diaa sker ngn kapir harbi jerk....ngn Karpal , LGE memang ciom mulot...kalo ada pon orangm layu yg dia sker...sorang jerk.....hehehe....Abg yg sker bau buritttt tuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno kapir harbi

      Delete
    2. OooPocot..Ooo NoNok..Ooo UMNO nonok..eh nonok pulak. NokNok. Kau nape aleh2 tak pasal2 merapu.. Abg yg suka bau burittt tuu sapa?. Yg aku tau kau pulak suka bau nonok....Dasar UMNONOK

      Delete
  3. memang aku sakit....sakit hati......

    ReplyDelete
  4. Kita tengok siapa lagi yg nak cuci tong taik dgn terjun kedlm tong taik. Kita tengok tong taik yg bersih atau tukang cuci yg berlumuran dgn taik. Inilah mentaliti ustaz 2 hinggit..............dunia,dunia.....

    ReplyDelete
  5. Yang tentu , adalah ustaz akan dapat pahala diakhirat nanti. Orang yang mengutuk pulak tentu dapat dosa.
    Ini Allah janji.

    ReplyDelete
  6. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1482968_497113393734720_1382720754_n.jpg

    ReplyDelete
  7. entah bila pulak ada pemimpin Pas fitnah dia ni ustaz kazim ooi....ataupun bila nk dapat habuan besar,tetiba dia yg buat fitnah bagai,binatang la,anjing la,barua la dan anak babi la,bagi bukti jgn main antam keromo nak bodek rosmah.

    zam zam ala kazim

    ReplyDelete
  8. Ate...Jihad amende kalo kene godam macam tu pun dah meghajok. Oghang bagi nasihat jangan tebabeh dia ingat lain. Tengok pejuang islam, kene caci, maki hamun, dipulo masyaghakat, dipukoi, disekse, ade sampe dibunuh dan macam2 lagi, langsung tak beganjak. Ini meghajok pulak, bughok beno ghopenye teman tengok. Belah sane idak belah sini pun idak, porrrrah! Ape pikiyo mengkome adeke sesape nak pujok ustad ni? Aa...la bucuk2 ayang anje meh le sini..waw waw waw..... tu bulan.....waw waw waw..... tu bulan..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari