boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 4, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO ... ISLAM KAH UMNO?!!!

Salam Sejahtera....

Kalau sebelum ini semasa kempen PRK Permatang Pasir bulan lepas TGNA telah dimomok dan dipertikaikan nasihatnya tentang keislaman UMNO.. iaitu Islam Plastik... Penyokong UMNO tiada harapan nak masuk syurga...

Maka riuh rendahlah satu Malaysia, dari pimpinan UMNO, Mufti dan Pengerusi Majlis Fatwa semua menghentam balik TGNA sehinggalah TGNA mencabar mari bersemuka dengannya.. maka masing-masing yang seblum ini bersuara tunjuk anak jantan terus bertukar 100% jadi pondan yang menjual jubur di jalan Belakang mati.....

Hari ini keluar pula suara hati dari manusia yang bukan orang politik katanya, walaupun sedikit sebanyak pada akhirnya ada sedikit kasihan belas ia pada parti politik yang dinasihatinya itu...., ia mengatakan hanya Islam Tulen sahaja Boleh Menyelamat UMNO... Sila Baca DI SINI. Artikelnya itu juga ada di Mingguan Malaysia hari ini...

Apakah yang dimaksudkan Islam Tulen... Apa yang aku tau yang tulen ini kalau bahasa sekarang ni ORI...tu yang orang sekarang dok sebut... Jadi hanya ISLAM yang tulen diterima Allah... Yang Not ORI sorry...., Jadi pembuat penjengok-penjengok blog aku sebelah sana yang selalu dok komen kat blog aku terutama Anony-anony dan ADF55650 (Jin Mata Satu) berfikirlah... ini bukan Nik Aziz yang kata... Yang kata kali ini orang yang ada autority, ikhlas darinya... ia menasihati UMNO ....

Tetapi adakah UMNO akan menerimanya.. bagi aku sorry... UMNO memang tak dapat nak menerima apa yang disarankan oleh DR Asri itu... hanya pengakuan sahaja yang boleh kita dengar.. pelaksanaan aku fikir tak mungkin... UMNO tak akan dapat menerima dan melaksanakan Islam sepenuhnya... itulah realitinya...

Jadi untuk keselamatan dunia dan akhirat didalam suasana bulan Syawal ini aku menyeru kepada saudara-saudara sebangsa dan seagama dengan ku, marilah kembali kepada Islam yang sebenar.. Ingatlah Islam tulen itu tidak dalam Parti UMNO... Tidak ada dalam Parti UMNO... Itu pasal aku dok sumpah aku supaya cepat jahanam.. kerana UMNOlah yang merosakan saudara-saudara sebangsa dengan aku menjadi rosak akidah...,,,

Masih belum terlambat, masih ada waktu.. marilah sama-sama kita duduk dalam SAF jamaah Islam, sama-sama kita perjuangkan ISLAM agar tertegak dibumi Malaysia.... Allah Hu Akbar...
Mamposs UMNO.... Amen...

3 comments:

  1. Amin-amin ya Allah, kabulkan doa sahabat ku ini, agar UMNO kembali ke jalan yang kau redha iaini ke Islam yang sumur

    ReplyDelete
  2. haluuuuuuuuuuuuuuuuuu...

    kn aku dah kata memang umno tu lebih ISLAMIK dari ISLAM. ISLAM kata menutup aurat, umno kata tutup aurat bila di hadapan KAABAH dan masjid saja. ISLAM kata arak,judi, zina( rumah urut) itu haram, Umno kata yang haram yg tadak lesen aje, yg berlesan no hal....ISLAM kata jalankan hukum ALLAH dan RASUL tanpa berpilih, UMNO kata itu hukum ZALIM...KARTIKA pun cuba diselamatkan dari sebat walaupunh yg empunya badan merayu2 utk disebat walaupun jumlah sebatan tidak mengikut hukum ISLAM. Bahkan negara yg cuba mengaku negara ISLAM ni tiada kepakaran untuk menyebat pesalah...ISLAM kata pemimpin kena tawaduk dan bertaqwa...tapi UMNO kater pemimpin rasuah pun boleh dilantik menjadi pemimpin....

    Sebenarnya, aku akan terus berkata UMNO ITU SESAT!!!!!khak tuih

    ReplyDelete
  3. UMNO bukan parti yg memperjuangkan ISLAM tapi bangsa.... memang UMNO parti CELAKA.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari