boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 9, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N31 Bagan Pinang - Nasihat Dr Asri buat pengundi Islam Bagan Pinang..

Salam sejahtera....

Nasihat DR Asri buat para pengundi untuk memilih calon pada 11/10/09 nanti...

"Mengenai pemilihan, saya tetap dengan pegangan saya yang saya telah sebutkan sejak dulu dalam berbagai media iaitu ‘undi atau pilih berdasarkan calon’. Lihat kualiti calon, bukan lihat jenama parti. Pilih calon yang baik pada nilaian agama dan berkemampuan pada nilaian politik"

Baca seterusnya Di SINI

Yang pertamanya lihat kualiti calon yang baik pada nilaian agama.... jadi fikirlah sendiri.....ya... tak kan nak pilih orang yang bersubahat dengan maksiat tempohari.....

Oii senang cerita , yang lepas dan ada terbit di Mingguan Malaysia, Dr Asri dah sebut, UMNO bukan Islam tulen....Di Sini

Jadi faham ajalah.. tak payahlah aku nak tokok tambah banyak...kang nanti ada lagi yang panas bontot...

Mampos UMNO ... Ameen.

3 comments:

  1. Saya xsetuju dgn Asri dalam bab ini, pada sy kena pilih keduanya sekali,macamana nak baik kalau dok sLm tong taik..

    ReplyDelete
  2. oi asri 5 xcelaka, masuk pas la kalau berani.

    ReplyDelete
  3. puak2 UMNO tak gheti nak nilai tue semua, yg depa gheti nilai FULUSSS saja...makalihamputttttt punya UMNO.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari