boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 1, 2010

Majlis Fatwa, Tuan Mufti dan Alim Ulama.. Tolong Perjelas sedikit..

Salam Sejahtera..

Aku tak ada authority mengenai hal ehwal hukum Islam, sebab bukan biadang aku, bidang aku cuma pandai kata kat orang kalau tak betui pada pandangan mata kasar aku....

Cuma di sini, aku jadi keliru, kenapa keliru, hukuman yang sedia ada yang telah ditetapkan mengikut hukum Allah telah pun diselewengkan oleh pejabat Agama Islam, OK lah, daripada tak buat langsung dibuatnya sikit, itu pun aku tau kut mana ijtihadnya....

Yang lebih haru biru lagi, ada lagi perubahan hukuman selepas tu..., ni nak kata hukum apa...!!!! Tan Sri Dato Seri Mufti..., bila dah dapat pingat dan gelaran hebat janganlah pula malu-malu nak beri fatwa hukum sebenar!!!....

Baca DI SINI..


1 comment:

  1. Salam MM,
    1. Wujud kah mufti yg bercakap benar di hadapan pemerintah?
    2. Berapa ramai mufti dalam M'sia?
    3. Mesir ada 78,866,635 (July 2009 est.) rakyat, hanya ada sorang mufti sahaja.
    4. bla bla bla .....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari