boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 3, 2010

PRK Hulu Selangor P94 - Awas Amaran dari Najib..

Salam Sejahetra...

Gendang perang masih lagi belum di istiharkan penamaan calon pun masih belum lagi, ada lapan hari lagi nak menunggu 17 Apr ini, tetapi dengan sikap gelojoh dan sombongnya mahkluq Allah yang sekoq ni, dah mula bersuara "

"kerana kawasan itu merupakan kawasan tradisi BN dan sudah tiba masanya ia dikembalikan semula kepada BN.

“Tempoh pinjaman sudah tamat...cukuplah kawasan ini di bawah pembangkang,”. Seterusnya DI SINI.


Oii Kepala hotak hang.... dah genap setahun jadi PM pun tak tau yang mana satu kerajaan yang mana satu pembangkang kat negeri Selangor.,,, masih lagi dok mengingau di siang hari.

Apa pun buat Kerajaan PR Selangor dan pimpinan Hulu Selangor, amaran dari lahabau ni jangan anggap sebagai lawak pulak, apabila dia dah mula bersuara, awasss... kita harus ingat, anjing-anjing suruhan UMNO seperti SPR, PDRM, SPRM akan menggunakan kuasa mereka semaksima mungkin, yang penting mereka mahukan kembali kerusi Hulu Selangor itu.

Jadi awasilah segala macam kerja-kerja kotor dan penipuan mereka untuk mencapai kemenangan. Jangan sesekali si lahabau tu nak berangan-angan nak bercerita besar apabila bertemu Obama nanti..

Apa pun Kerajaan PR masih lagi ada satu kekuatan iaitu dengan menguasai Majlis PBT, nasib baik,, sekurang-kurang UMNO dan BN tak boleh dengan sewengang-wenangnya hendak mempergunakan peratalan PBT dengan sesuka hati..

Pada hari mengundi 25 Apr tu nanti, adalah hari pendaftaran pelajar baru pengambilan 2010 - 2013 Maahad Tahfiz Darul Quran Kuala Kubu Baru,,, silap-silap tangguhlah pendaftaran tersebut..Itu Jakim punya, biasalah....


Aku teringat satu daripada pesanan sifu aku, nak lawan dengan UMNO ni tak boleh tunjuk kuat, sebab UMNO ni umpama Iblis, kalau kita tunjuk kuat, maka ia lagi bertambah kuat, jadi bila nak berhadapan dengan UMNO pandai-pandailah.... pertama sekali jangan lupa minta pertolongan dari Allah, hanya dia saja yang berkausa menentukan segala-galanya..

Mampoos UMNO!!!!….


5 comments:

  1. salam..
    setuju ngan MM, semuanya di tangan Allah. Pilihanraya adalah medan dakwah kita. Junjung syiar Islam dan mari kita buktikan Islam Is The Way of Life.Jangan jadi seperti UBN,pilihanraya jd medan mereka kaut duit.Ingatlah,janji Allah pasti berlaku.Allahuakbar.

    ReplyDelete
  2. kata tak boleh kempen, acam mana Najib boleh

    ReplyDelete
  3. Anwar patut beri laluan pada PAS aje. Apa pun kami di Beserah(Kuantan) tetap menyokong PR

    ReplyDelete
  4. untuk quran.generation

    lebih afdal jika dimulakan dengan negeri Perak ... ??
    "Islam Is The Way of Life" ... tak perlu la bersifat seperti tiada pegangan agama .... !!

    ReplyDelete
  5. Tetiap kali pilihanraya, kecik ka besaq ka, puak majoriti (Melayu @ Islam) jadi hantu dengan anjing. Paling lawak kalau yang betandin tu kapiaq, status puak majoriti still maintain!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari