boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 31, 2010

Anak Haram UMNO Menggunakan Email Blogger Tulang Besi

Kalau dah Presiden UMNO sendiri memang jenis manusia paling bangsat, maka tak hairanlah pencacai-pencacai UMNO yang lahir dari persetubuhan haram sesama mereka, maka timbullah kerja-kerja bacul dan pengecut..

Kalau dan Presiden, dan pimpinan mereka sendiri tak berani nak berhadapan dengan PR, mereka lebih gemar menggunakan Polis, SPR dan agensi lain, maka anak-anak haram UMNO ini pula membuat kerja paling sial aku rasakan.

Apa tidaknya, dengan mengunakan nama dan alamat email blogger Tulang Besi mereka menghantar email-email dakyah mereka kepada aku... Sahaja aku biar dahulu,,, rupanya anak-anak haram UMNO ni bila dah biasa melakukan maksiat yang terkutuk, maka rupanya dah menjadi ketagih,, lalu selalu dihantarnya kepada aku satu , satu....

Kalau tak jelas, double klik pada imej..






















Mereka ingat aku tak tau dari mana datang semua email tu..., laman web mereka tak ada pengunjung, nak cakap suruh orang pegi, tak apa sesiapa pun nak pegi lawat, buang masa buang waktu buang duit,,, klik Anak Haram.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari