boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 22, 2010

Ini Yang aku mampu...

Salam Sejahtera....

Pergh..., Lama betul tak hujan pepagi, tapi sejak malam tadi bawak ke pagi, hujan, alhamdulillah, cuaca panas selama beberapa bulan, tetapi malam tadi Allah telah melimahkan sedikit rahmatnya buat warga Daerah..., sejuk sikit...

Perasaan aku pun dah sejuk, sejak dua tiga malam yang lalu, sifu aku telah menerang dan menjelaskan sesuatu kepada aku, dan aku sendiri pun nampak dari berita-berita semenjak PRK Hulu Selangor kemudian PRK Sibu pula, kedua-dua pimpinan iaitu Timbalan Presiden dan PJ Selangor telah bekerja dalam PRK tersebut.

Maka aku dengan berlapang dada dan rela hati membuang gambar mereka yang diterbalikkan itu. Buat Blogger batuapi kalau rasa tak puas hati lagi kat aku, tak apa, kalau jumpa aku silalah ludah kat aku, tapi kena ingat, nak ludah aku lepas tu terus kena bagi aku mati ....!!

Aku nak pi demo anti judi bola tak mampu, judi kat Malaysia ni bukan sahaja judi bola, tetapi bermacam-macam jenis judi, aku fikir hangpa sendiri pun tahu, cuma yang sinominnya judi lebih dikenali dengan gambar-gambar yang aku ganti baru seperti di atas... Itu sahaja yang aku mampu.

Mampoos UMNO!!!!….


1 comment:

  1. Wa dah lama kenal lama ustad dua orang ni...cari makan maaaa...Tlg linkkan blog Wa..http://karatijau.blogspot.com..Takbirrrr...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari