boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 3, 2010

Oiii!!! Bersikap Adillah Kepada Polis....

Salam Sejahtera....

Berita jam 7.00 sebentar tadi aku dok dengar leteran dari IGP, malas nak komen banyak,, kang.. kang... kang... tak pasai....




Cuma aku nak tanya...., ADILKAH anggota polis pada Sidang DUN Negeri Perak yang sanggup mengusung dan mengurung Speaker DUN YB Sivakumar...., Menahan anggota ADUN dari PR untuk memasuki Sidang DUN, Menahan DS IR Nizar untk memasuki ke Pejabat SUK apabila mahkamah tinggi istihar MB yang sah sebelum Mahkamah rayuan kemudiannya membatalkan...,

Oii Ini fakta.... Adilkah Polis kepada majoriti rakyat Perak yang memilih PR pada 08 Mac 2008 yang lalu....

Cukuplah Pengarah Filem Yusoff Haslam yang sentiasa memaparkan filem-filem dalam gerakkhas, roda-roda kota raya dan tah apa lagi, yang menunjukkan betapa hebatnya polis Malaysia..

2 comments:

  1. Mana die UMNO, yang kata rakyat didahulukan...tak ada suara pembelaan pun dari mereka terhadap aruah. mana die ibrahim ali... yg kata nak pertahankan orang melayu... tak nampak rupa pun nak pertahankan anak melayu ni....

    ReplyDelete
  2. aku cucu mamak kutty yg ori punyaMay 5, 2010 at 8:10 PM

    kahkahkah....aku cuma nak gelak akan keadilan di malaysia....kahkahkah....malaysia negara ku yg penuh dgn keadilan.....kahkahkah.....yg aku tahu .....entah betul ke ada keadilan di malaysia ini.....klu dah tolak dan tak laksanakan hukum ALLAH SWT.....adil ke.......kahkahkah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari