boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 2, 2010

Betui... Aku Percaya..

Salam Sejahtera....

Biar betui, Tetapi begitulah, sesekali kalau dah kenyataan, kita kena teima, walaupun sukar ak mempercayainya.. Sebab-sebabnya aku tulis di bawah.. kenapa aku percaya..


Mengikut sumber-sumber yang kita sendiri sedia maklum, kerajaan Amerika bimbang dengan peningkatan teknoloji nuklear Kerajaan Republik Islam Iran, jadi kerajaan Amerika mahu Malaysia sebagai penghubung kepada Iran mengenai masaalah ini, nak tahu kenapa, Kerajaan Amerika semakin bertambang gusar dengan kejayaan Iran baru-baru ini dapat mencipta pesawat helikopter udara penggempor tanpa pemandu, itu yang menambah kegusaran Iran.

Tetapi yang lebih menghantui Amerika ialah dengan kehebatan negara Kita Malaysia, sebab baru-baru ini Malaysia telah mencipta sejarah dengan pesawat perang F5E ciptaan Amerika telah diubahsuai digunakan tanpa menggunakan enjin. Itulah sebabnya Obama ingin bertemu Najib, hairannya beliau dengan kecanggihan Malaysia.


1 comment:

  1. aku kalau nak jumpa kawan aku, aku pi rumah dia. bukan suruh kawan tu mai rumah!! ni dah tebalik pulak..

    hang kata la apapun najib oii hang tu yg terhegeh-hegeh nak pi jumpa obama

    kalau dak pun mcm tuan panggil balachi ja bunyinya. mungkin US tu tuan, malaysia ni balachi!! mcm tu la gamaknya kot!!..tuan panggil balachi

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari