boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 24, 2010

Betul pulak firasat aku..

Salam Sejahtera,...

Selamat berehat di hari minggu, lupa buat seketika apa yang berlaku dalam seminggu ni, tambahan bab isu UMNO yang baru sahaja habis bersidang di PWTC... Sedar atau tidak UMNO telah menggunakan apa segalanya punca-punca media dengan secara langsung menunjukkan kemegahan mereka bersidang, mereka menggunakan entah bayar entah tidak, tetapi kalau RTM tentulah dengan pecuma, hanya UMNo sahaja yang menyalah kuasa media hak kerajaan atau rakyat... MCA, MIC, Gerakan dan PPP tidak menggunakan seperti mana UMNO menggunakan..... Itulah hebatnya UMNO...

Cheeiihh, dalam dok kata tama sebut hai UMNO pun aku dok sebut juga,, nak buat guana weeihh, UMNo dah menjadi musush aku....

OKlah, buka topik baru pagi ini, sebelum ini selepas Negeri 9 suku akhir Piala Malaysia, seorang rakyat N9 telah SMS kat aku ajak negeri Perak bernaung di bawah negeri, Pheerahhh... sayang aku dah terdelete SMS tu...



Entah macam mana sengaja aku SMS balik saja-saja buat ramalan kat mamat ni.. nak tengok nun disudut hatinya



Tak sampai beberapa second, terus jawab balik mamat ni kat aku... perghhh...






Aku pun jawab balik,,, kali ini mamat ni mesti kena dgn aku pulak,, selalunya dia saja dok mengenakan kat aku.... siap kau....




Tak terjawab mamat ni.... itu saja yang ia terdaya.... he he he...


Ada lagi babak-baka lain,,,, tapi demi akta keselamatan dalam negeri aku tak dapat nak siarkan... he he he....

2 comments:

  1. Assalamualaikum..
    Teman lahir kat Taiping,tp mak bapak org n9..Team bola Teman sokong n9 la bang sbb Teman x membesar kt negeri kelahiran,jd semangat Perak tu x melekat kt Teman..
    Bab bola ne kena la ketepikan sekejap bab politik ne sbb x elok la nk politik 24jam wlwpun Presiden PBNS tu Dacing krn Anuar Musa (yg sponsor team Kelantan)tu pun Dacing karat gak bang Tp sahabat kita Chegu Bard tu org n9 gak..
    Tok Guru Nik Aziz adalah idolaku..Klu Amy search dh minat Nik Aziz,Yg x suka Tok Guru Nik Aziz tu lg teruk la dari Rockers yg deme pandang negatif tuh..
    Sahabat Teman kt kg tu Ada yg jd tim.Ketua Cawangan UMNO dan ada jugak Sahabat teman yg jd Tim.Ketua Keadilan..hmm..
    Setiausaha Umno kg Teman sama2 dgn Teman belajar Tajwid dgn org Pas,dgr kuliah Tafsir kt surau org Pas..Sekarang neh ketua pemuda UMNO kg jiran pulak dh joint kelas Tajwid kami..Mudah2an mereka dpt hidayah...
    Setiausaha Umno sahabat teman tu dh timbang2 nk letak jawatan,mungkin berkat menuntut ilmu dgn Tok Guru Tajwid kami tu..
    Hati klu dh melekat dgn Al-Quran mana nk terlibat dgn perkara2 Syubahah lg..

    ReplyDelete
  2. Langit Dunia....

    Tahniah diatas kebijaksanaan mengambil kesempatan yang ada, tak kira apa, bersukan ke apa saja, dakwah kepada Islam kita sma-sama laksanakan,,, Tahniah sekali lagi... teruskan kerja-kerja murni itu, moga-moga Islam akan berkembang,, Insyaallah..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari