boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, October 27, 2010

Apa kata UMNO !!...Pertahankan Putrajaya

Petang semalam memang aku tergelak sakan, apa bila YB Fong Po Kuan berucap dalam Parlimen, apayang dimaksudkan"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Presiden Umno, terkicit-kicit Mohamad Azizi Seri Gading nak bangun mencelah, tak diberi peluang oleh Batu Gajah, menyebabkan Seri Gading menggunakan Akta Mesyuarat kononnya, sebab nak bangun juga mencelah..dengan mengatakan ucapan Najib itu hanyalah bertujuan menaikkan semangat juang anggota Umno .



Apa pun bagi aku, ini bukan seruan naikkan semangat... ini sebagai peringatan buat ahli-ahli UMNO yang Najib sendiri sudah tidak yakin lagi akan mendapat mempertahankan Putrajaya.. kalau nak beri kata-kata semangat banyak lagi kata-kata lain yang boleh dilafazkan..

Ingatlah wahai ahli-ahli UMNO, sanggupkah kamu mati nak mempertahankan Putrajaya itu tanpa mendapat apa-apa pengiktirafan dari Allah sebagai bekalan kamu nak bertemu Allah nanti...

Jikalaulah benar kamu ahli-ahli UMNO nak mempertahankan Putrajaya itu, silakanlah,, kami dari ahli-ahli yang inginkan Islam didaulatkan pun sanggup mati syahid sebagai bekalan untuk menemui Allah di Rabbul jalil nanti Insyaallah.... Silakanlah... .




No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari