boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 19, 2010

Tok Nan, Aku sedia terima penumbok mu....

Apa punya jenis manusia aku pun tak tau...

Dia dok ingat penumbok dia sahaja yang ada,,,

Orang lain ada juga penumbok....

Lainlah kalau bom peletup C4, yang itu kami tak ada...


Tunggu tumbukan BN di PRU-13, Ku Nan beri Pakatan amaran
October 19, 2010
Tengku Adnan Tengku Mansor berkata Barisan Nasional sudah melalui situasi lebih getir ketika pilihan raya umum 1999 berbanding sekarang. - Gambar oleh Choo Choy May
KUALA LUMPUR, 19 Okt — Di sebalik spekulasi kemungkinan pilihan raya umum tergempar dalam waktu terdekat, Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberi amaran kepada Pakatan Rakyat (PR) agar “tunggu tumbukan kami” di gelanggang pilihan raya umum ke-13.

“Tunggu dan lihat, akan ada tumbukan,” jawab beliau berhubung soalan mengenai persiapan BN menghadapi saingan PR berdasarkan prestasi pilihan raya umum ke-12 dua tahun lalu.

Pada 8 Mac 2008, BN tidak dapat mengekalkan majoriti dua pertiga di Dewan Rakyat dan penguasaan lima kerajaan negeri diambil alih oleh PR.

Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung Umno memberitahu, parti-parti pembangkang tidak tahu apa yang “kami lakukan.”

“Lebih baik kami mendiamkan diri,” katanya.

“Ada pihak yang mempersoalkan saya ini berbeza dariapda Tok Mat (Tan Sri Mohamed Rahmat) (kini Tun) Tan Sri Khalid Yaakob... saya memberitahu Tan Sri Khalid adalah Menteri Penerangan, Tok Mat pun Menteri Penerangan, mereka juga boleh bercakap mengenai kementerian. Apa kementerian yang saya ada? Saya sifar kementerian.

“Dan, lebih baik saya mendiamkan diri untuk merancang (kerja), saya tidak memberitahu,

Baca di SINI


Kami boleh tunggu, tapi gunalah penumbok anak jantan..janganlah pakai penumbok pondan siam..ha ha ha...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari