boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 15, 2010

Sekarang lu masih boleh senyum...senyumlah...

Hukuman didunia disebuah negara yang bernama Malaysia, jarang-jarang, oiii jarang-jarang sangat yang dok dengar mahkamah jatuh hukuman bersalah ke atas Ketua-ketua jabatan, ketua pengarah...

Kenapa ya... apakah pertuduhan yang dibuat tidak lengkap, atau sengaja tidak dilengkapkan!!!

Adakah hakim yang menjalankan tugas berat sebelah atau kebijaksaan peguam pembela....... Wallahhuaklam... Dalam pengalaman hidup aku, aku pernah dipanggil untuk membantu BPR waktu.. sekarang SPRM, untuk memberi keterangan terhadap laporan ke atas seorang pegawai atasan aku..., memang teliti sekali maklumat yang dibuat, jikalau tidak ada tuduhan yang agak kukuh kes tersebut tak akan dibawa ke mahkamah.... Itu yang aku alami dari pengalaman aku yang lalu...


BEKAS Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Wahid Md Dom tersenyum selepas dibebaskan oleh Mahkamah Sesyen, Kuala Lumpur, pagi ini atas tuduhan rasuah. - Foto Yazit Razali
Oct 15, 2010 12:22 pm

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari