boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 15, 2010

Mengutuk Pagi Jumaat - Siapa mangkok tambah tu...

Minta maaf, minta ampun banyak-banyak..., aku tau kenapa, kenapalah aku merasa meluat sungguh, inilah cara aku nak menyampaikan, lainlah Dr Asri mantan mufti, cara penyampaiannya lain,,, ia puji Dr Hasmah, tapi yang kena lain...

Aku direct to the point,, senang, lepas kan apa yang aku tak berkenan...
Datuk Seri Mohd Najib Razak memasukkan laporan Bajet 2011 ke dalam beg ketika membuat tinjauan persiapan akhir Bajet 2011 di Kementerian Kewangan semalam. - Foto Bernama
Gambar ini OK, Tak kelihatan kelibatnya...

Tapi yang ini...Isk,isk...
All set: Najib securing the Budget proposals that he will present in Parliament Friday in a briefcase. â€" Bernama

Dari kanan, Awang Adek Tim Menteri Kewangan, Ahmad Husni Menteri Kewangan ll, Menteri Kewangan..., yang sebelah itu apalah yang ia sibuk sangat tu,,, nak pastikan budget untuk First Lady tahun depan jangan tertinggal agaknya...

2 comments:

  1. menyampah betul tengok yg gemok dan pendek tu berlagak macam ada jawatan dlm kebanet dapor 1 malaya.......kontol betulllllll

    ReplyDelete
  2. mampoh la malaysia kali ni......lagi lamo najib jadi PM lagi benci ore pada rosmah.......

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari