boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 12, 2010

Bongkaknya kedua-dua manusia ini..

Salam Sejahtera...

Berhasil sudah, inilah hasil buah nasihat dari penasihat APCO yang UMNO sendiri mahukan... Sebelum ini yang kita dok dengar dan ketahui bangsa Yahudi lah yang paling bongkak sekali... tetapi sekarang wabak bongkak ini dah menular berjangkit ke kakitangan penguatkuasaan Malaysia...

Yang sang Menteri KDN minta rakyat dan orang awam menghormati kepada polis, kalau sebegini bagaimana rakyat jelata yang semakin celik akan merasai perasaan hormat kepada polis, sorry....lah..

Lagi satu,, aku nak tanya.. kalau kejadian ini berlaku kepada pihak Cina sepeti ketuk ketampi dulu, sanggup pula hangtar menteri pi minta maaf,, kena kat melayu kaum sendiri bukan main lagi bongkak,,, tak apalah.. mereka berdua nak hidup menongkat dunia, tak akan mati...

1 comment:

  1. aku dah berkurun dah tak hormat polis.. mampus laaa. kalau polis tahan tak payah laa susah-susah mintak rasuah mmg kena maki laa.. baik aku bayaq saman kalau aku salah.. moto aku hilang dulu hilang pun mana da aku repot.. baik aku cari sendiri.. pueh ati.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari