boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 4, 2010

UMNO Bodoh...


Salam Sejahtera....

Rasa kesian pun, meluat pun ada, kadang-kadang tu mampuih pi lah, itulah yang ada dalam fikiran ku ini, kesian kepada saudara-saudara sebangsa dan seagama dengan ku, bukan setakat saudara sebangsa dan seagama, malah adik beradik, sepupu, ipar duai masih lagi ramai yang masih redho dengan UMNOngok ni.

Cuma aku berasa lega dan syukur alhamdulillan, anak-anak aku keempat-empat orang mereka faham dan kenali siapa itu UMNO..., jadilah itu yang aku termampu buat masa ini....

Bila ada suara-suara yang mengatakan UMNO bodoh, sepatutunya pemimpin yang berasa tu janganlah melenting, fikir balik, kenapa dikatakan bodoh, pasai apa marah sangat bila kita dikatakan bodoh, dan memang bodoh pun, tetapi aku rasa orang bodoh ni, jikalau diungkapkan dengan kata jahil, sure dia tak marah punya, senyum sampai ketelinga aja....

Apa pun aku respect kat sorang manusia ni, kau orang mungkin kenal kut, nak kenal... lihat di DI SINI. (ehsan AdukaTaruna) Pada mulanya aku sangkakan gambar kat belakang hamba Allah tu super impose kerana UMNO Bodoh.... Rupanya tidak,, gambar betul,,, lihat DI SINI. (ehsan Mountweller) Kesian kat UMNO, kebodohannya itu pun sanggup manusia menjaja dan mengiklankannya tanpa apa-apa bayaran sesen pun.

Yang penting mereka dapat meluahkan betapa bodohnya UMNO.... Kesian sungguh, jadi buat kaum yang muda-muda tu, tinggalah perjuangan UMNO tu, kalau tok Guru dah kata UMNO bodoh, Mat-Mat Rock sikat atas kepala pun kata UMNO bodoh, jadi siapa lagi yang sanggup bersama UMNO,,,,,.

Oiii, tinggallah UMNO tu,, jika kalian dalam UMNO, saheh kalina sama turut terpalit dengan bodoh..., bodoh itu apa, bodoh spesis bangang, bangang tu apa, bangan tu kurang cerdik, kurang cerdik tu apa.., kurang cerdik tu makan taik adik..... mua..muaa.. muua...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari