boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, July 7, 2010

Minta tolong siasat...

Salam Sejahtera....

Pertama sekali sebelum aku tulis apa-apa aku minta maaf banyak-banyak kepada pengundi Parlimen Paguh, rakyat negri Johor dan ahli-ahli UMNO Malaysia...

Tiada niat dihati nak hina atau memperkecil-kecilkan....

Gambar ini aku ambik dari akhbar Utusan kalau tak silap, pada 7-Mac 2010 yang lalu....


Gambar ni aku kutip di utusan online pada hari ini....

Apa yang aku dok tertanya-tanya, lihat dari aksi atau pun gayanya....apakah TPM ini dari keturunan orang Asli, atau ada hubungkait bau-bau bacang dengan orang asli....

2 comments:

  1. itu je... oi manjungmari keturunan babi tunggal...... memang babi la kau ni manjungmari oiiiiiiiiiii babi babi babi babi babi babi babi babi

    ReplyDelete
  2. Anony...

    Lu apa cerita ni,,, orang yang menggunakan sumpit saja selalunya sumpit kera, beruk, tupai dan babi...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari