boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, December 10, 2010

Kota London...VS Kuala Lumpur

Kota London, kota metropolitan, ibu negara Inggeris United Kingdom, negara penjajah yang pernah menjajah negara kita Malaysia dan beratus negara-negara lain di dunia ini, yang mana lahirlah nama negara-negara Commonwealth.

Pemimpin UMNO telah menjadi Kota London sebagai pusat rujukkan untuk negara kita, terutama sekali undang-undang yang juga disebut Common Law, sebagai contoh krisis negeri Perak 2009 dalam isu Speaker menggangtung MB dan Exco BN,...disebab London sebagai negara maju, dan kehadapan dalam apa segala bidang pun...,

Namun walaupun seribu kali kemajuan yang ada dalam negara itu, kezaliman terhadap rakyat tetap berlaku, kenapa perkara ini berlaku, pertama sekali mereka tidak mengambil Islam yang paling adil sebagai panduan kehidupan untuk semua umat, maka berlakulah kejadian.... DI SINI.

Jadi....Ingatlah wahai pemimpin UMNO... Jika kezaliman yang berterusan dalam negara Malaysia ini tiada penghujungnya, maka tunggu sajalah, apa yang berlaku di Kota London itu tidak mustahil akan berlaku di negara Malaysia, Pemimpin-pemimpin tak kira politik atau pun dari istana indah hidup dengan senang lenang, umpama didalam syurga, rakyat di luar sana penuh dengan kedaifan dan penindasan yang berleluasa,, maka tunggu sajalah..

Kesabaran yang sudah hilang tidak mengenali lagi budaya sesuatu bangsa mau pun bangsa melayu yang diagung-agung selama ini, rakyat menjadi diam kerana masih menghormati pemimpin-pemimpin yang mereka hormati dan sayangi,,, apa kata jika pemimpin yang mereka sayangi dan hormati itu sama-sama turun padang menentang kezaliman... bayangkanlah ketika itu apa yang akan berlaku...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari