boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, December 2, 2011

Lagi Panglima ATM (B) bersama 50 pegawai menyertai PR - UMNO panik..

Mengikut satu berita dari laman blog pencacai no1 UMNO "

Pada 1030hrs 24 November 2011 bertempat di pejabat ADUN Port Dickson, Brig. Jeneral (B) Dato’ Abdullah Bin Mohamed dipercayai telah menyerahkan borang menyertai PKR dengan membayar yuran RM200 (Keahlian seumur hidup). Pengumuman penyertaan Abdullah, 67, bersama 50 bekas pegawai dan anggota ATM lain akan dibuat semasa program ceramah Ketua Umum di Teluk Kemang selama lawatan Ketua Pembangkang Anwar “Mat King Leather” Ibrahim ke Port Dickson pada 25 Disember bermula 2030hrs.

Oleh kerana tak puas hati, seolah-olah semua pesara kerajaan hanya wajib menyertai parti melayu UMNO SAHAJA, maka diceritalah berbagai tohmahan ke atasa mantan Panglima berkenaan.... boleh baca di panglima-bersara-sertai-pkr-kerana-bermasalah/

Seolah-olah blogger pencacai tu mengetahui semua perkara dalam negara ini,, namun Alhamdulillah, ada lagi hamba-hamba Allah yang perihatin dengan kezaliman UMNO ini, ada lagi bekas panglima ATM yang giat menulis membela dan membetulkan fakta apa yang telah ditulis, baca what-is-so-wrong-in-befriending.

Nampaknya,, rakyat-rakyat Malaysia yang dah bebas dari belenggu akujanji Kerajaan BN apabila bersara, masing-masing yang berkeinginan kebebasan mutlak, ada merasai kebencian dengan rasuah, kroni dan kezaliman, maka dengan menyertai parti pembangkang adalah satu langkah bijak...

Baru UMNO ada akai ...,



2 comments:

  1. Kihkihkih...InsyaAllah Syeikh...kita pakat lawan puok2 b-end ni PRU13 nanti...yg pasti b-end perlu ditumbangkan!

    ReplyDelete
  2. Ye betol TaTJ kami sokong 100% Pas perlu di lenyapkan.InsyaAllah.....esok jom pi makan kenduri TaTJ...jangan lupa lak ok TaTJ..jumpa di umah kenduri esok..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari