boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 24, 2011

Giliran Hasan Ali pulak membelasah Mustaffa Ali... Ambik ko..

Aku rasa baru lagi aku tulis mengenai Hasan Ali dengan saudaranya Mustaffa Ali, klik cukuplah-dato-mustaffa-alibiarlah-dr.


Sekarang nampaknya perkara ni semakin mencabar kepada parti PAS sendiri jika tiada apa-apa tindakan sewajarnya... klik MustafaAli minta adakan pertemuan dengan pemimpin UMNO

Kami dah muak dah dengan perangai 2-3 orang ni sebagai mahkluq perosak parti,,, di harap pimpinan di atas sana segeralah membuat sesuatu keputusan yang dapat menjaga nama baik imej parti.

kalau aku yang membuat keputusan,,, Hassan Ali, Mustafa Ali dan Nasharudin Mat Isa, ketiga-tiga orang ni aku singkirkan dari parti.. ada yang setuju.........




1 comment:

  1. Kamu kata aku, aku kata kamu, macam satu untuk kau satu untuk aku, dua untuk kau dua untuk aku. akhirnya bertumbok. Kalau ada maruah diri berambuslah lebeh baik pintu terbuka luas

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari