boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 24, 2012

Anda mahu rupa dan gaya sebegini bakal jadi pemimpin dalam UMNO..

Negara kita Malaysia bukan seperti negara India atau Amerika, artis pelakon popular boleh ambik bahagian jadi pemimpin politik...

Sanggup kah anda dengan gaya stail begini mamat ni dilantik jadi pemimpin anda...negara kita bukan Amerika negara Rock....





Lu orang bayang, berhenti rehat sidang parlimen,, pekena muzik lagu rock satu....punah ranah...

Jom Turun beramai-ramai,,

14 comments:

  1. Jangan terlalu pantas menghukum. Ustaz Azhar Idrus sendiri pun main gitar.
    Dalam kes ni, obviously aku tak backup KJ. Jauh sekali. Cuma aku bengang bila duk chop orang yang main alat muzik sbg tak beriman & sebagainya.
    Kadang2, dakwah orang begini lagi kuat tarikannya daripada tah sapa2 yg duk dlm masjid tapi sumbangannya tak nampak pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Didi Butler...
      Aku tak menghukum bermain muzik, walaupun aku sendiri tak setuju dengan muzik,,Ustaz Azhar ka sesiapa sekali kalau dah bermain muzik,, lantak ke depalah,, dan semua tahu kenyataan UAI dia sendiri tak mau bertanding dlm PRU.... tetapi si Khairy ni bercita-cita nak jadi PM....




      Delete
  2. haha lantaklah sapa pun asalkan bukan spesis umno

    ReplyDelete
  3. Itu le job dia lps pru nnti...tp kat kaki lima laa...

    ReplyDelete
  4. seriously, i don't see any valid reason for you to make such a fuss over someone playing a drum set.

    tanpa music wali wali yang tersohor tak mungkin mampu mendekatkan rakyat nusantara dengan agama.

    that is a fact.

    ReplyDelete
  5. haha. patut la PAS tak dpt perintah negara. pasai main dram pun tak dpt terima. hangpa elok bertanding parlimen kabul je. dulu anwar kata PAS jumud hangpa marah. pi la ceramah2 cramah. pak lebai dlm msia ni dlm 10% je. kalo hangpa tak ikut arus perdana, lantak hangpa lah. lps tu tak menang kata BN main tipu. yg BN tipu tu mmg org tau. tapi hangpa perangai mcm taliban ni pasai apa?

    ReplyDelete
  6. harap jgn terlalu cepat menjatuhkan hukum hanya kerana kita tak berapa berkenan dgn pendirian seseorang. Jauhilah sikap berburuk sangka..apa pun aku akan pastikan geng2 Amno ni masuk muzium tahun depan...kah..kah....relaxlah bro...

    ReplyDelete
  7. Bhai..klu dah bercita cita nk jd pemimpin kena la belajar agama..lebih2 lg klu yg bercita cita itu seorang muslim/mah. Jika x ada asas agama dan x brpegang dgn agama..mcm mana nk memimpin org islam lain dan menunjukkan contoh yg baik kpd bukan islam! So..kpd yg berotak sekular, liberal..atau islamik ttp adik bradik musang brbulu ayam..lu nk berkateh ke neraka..jgn ajak org lain..ok!

    Krankenman

    ReplyDelete
  8. anak bekas pengerusi BNDecember 24, 2012 at 11:22 PM

    Aku juga peminat muzik tp aku tak sokong UMNO @ BN. Setiap orang ada citarasa dan kita harus menghormatinya. Sbb itu ALLAH jadikan manusia dgn rupa yg perbagai.

    ReplyDelete
  9. Yang korang melalut2 apasal. Yg manjungmari tanya adalah.......... Anda mahu rupa dan gaya sebegini bakal jadi pemimpin dalam UMNO?? Tu jer soalannya. Jawap ya atau tidak. Tu jer.yg sampai UAI bagai tu apa hal

    ReplyDelete
  10. Ala MM..kalau org pas yg buat confem hg kata semua ok...

    ReplyDelete
  11. Belajar & bermain alat muzik itu tak salah. Yang salah industri muzik itu.

    ReplyDelete
  12. MAMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSS MANJONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! MAMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS.TAKBIR

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila la anon 11:24 ni nk kena stroke...sakit mata aku tgk komen dia ...mcm org xde ilmu

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari