boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, July 5, 2013

Gaya samseng seorang menteri umno ?

Sebelum ini beliau sering dikatakan dengan sinonim auww... Tetapi bila dilihat pada gayanya ish,ish,,,





SEPANG, 5 Julai -- Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussain beramah mesra bersama Pengarah Urusan Malaysia Airport Berhad (MAHB), Tan Sri Bashir Ahmad (tiga, kiri) sambil diperhatikan oleh Pengurus Besar Kanan Perkhidmatan Teknikal Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB), Zaifuddin Idris (dua, kiri) dan Ketua Pengarah Penerbangan Awam Malaysia (DCA), Datuk Azharuddin Abdul Rahman (kiri) selepas membuat lawatan di tapak projek KLIA 2 di sini, hari ini.
Terminal KLIA2 yang disifatkan sebagai terminal terbesar dunia bagi penerbangan tambang rendah bakal menjadi ikon dalam industri penerbangan setelah dibuka kelak.
--fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA


Tangan cekak kat pinggang sambil bercakap ni sesuai dengan penjajah orang putih dahulu.... 
Apakah menteri ni perasan sekarang ini dia juga adalah menteri yang jaga askar,, jadi gaya menteri jaga askar kena ada gaya samseng agaknya..

7 comments:

  1. Sekadar ingatan daripada hamba Allah yang tidak sempurna : Tak perlulah nak dipolemikkan perkara-perkara remeh sebegini. Kelak nanti kredibiliti blog ini dipandang songsang. Tak ada salahnya gaya Hishamuddin tu, lagi pulak kita pun tak tahu apa butir perbualan antara mereka tu. Teruskan dengan paparan / posting yang lebih 'credible', bermaklumat dan bermanfaat,

    ReplyDelete
  2. yg gaya stail cium kucup keris UMNO tu dia ni jugak kn..? yg tu ade gaye mcm gentleman kot..?

    ReplyDelete
  3. Bertaubatlaa dan hentikanlaa mengutuk, menghina dan memfitnah... adakah peluang untuk memohon kemaafan dari mereka yg dikutuk dihina dan difitnah.

    ReplyDelete
  4. Setuju dng Nazarudin...perkara remeh mcm ni tak perlulah dipersoalkan. Paparkan perkara2 yg lebih mustahak yg memerlukan perhatian masyarakat. Be professsional.

    ReplyDelete
  5. BANYAK FITNAH DALAM BLOG MANJUNG MARI INI... SETIAP POSTING ANDA AKAN DIHITUNG OLEH ALLAH............

    ReplyDelete
  6. woi blog bodo...mcm ni pun kira samseng ka....bukak mata luas2...pemfitnah besar blog ni...smoga tokey blog mati x sempat mngucap

    ReplyDelete
  7. Mentaliti rendah punyer blogger...buat malu pr...profesionl la sket..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari