boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 25, 2013

Siapa Datuk Shamsul Anuar Nasarah nak arahkan Tuk Guru Nik Abdul Aziz..

Dasar melayu pembodek dan penjilat Najib dan Rosmah,, inilah manusianya...




Boleh baca kenyataannya Klik Sini 

bangga dengan Obama Presdien Amerika, yang boleh aku kategorikan sebagai kafir harbi,, apa tak nya, berapa ramai umat Islam terbunuh akibat dari tangan-tangan tentera Amerika,, 
Alih-aluh,, ada mamat pekak badak boleh berbangga dengan Obama,,, 
malang orang Lenggung dapat Ahli parlimen bodo piang... 
nak tanya buat kepada orang-orang Umno dan yang sewaktu dengannya, termasuk Juragan 69,,
Apa bezanya Chin Peng dengan Barrack Obama... ?




11 comments:

  1. Hahaha...terlalu jauh bezanya pada aku...

    ReplyDelete
  2. Nuar pun bodek obama jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk al gore...dan waktu tu pr anggap algore adalah dewa yg diutuskan utk naikkn syiar islam dan juga liberalisma dlm satu waktu...

      Delete
    2. Jgn lupa juga pengiktirafan pkr pada regim Syria...ye ke?

      Delete
    3. Syria ni regim syiah. Mat sabu dan jumpa masa bashar tembak rakyat dia dulu.
      Pas tak bising. Mungkin sokong bashar kot.

      Delete
    4. Ye la...tu yg tak putuskan hubungan diplomatik tu..

      Delete
  3. Belakang obama adalah yahudi
    Belakang mamat tu adalah ...?

    Org pandai tak jadi jakey kuda
    Kalau jokey or kuda mampus
    Orang pandai boleh tukar

    So itu lah realiti pemimpin
    "made in kapir"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...umno al kafirun

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari