boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, September 20, 2013

Tudia... Demang oh Demang ... dah mula dah... syoknya msyuuuuukk..

Aku dapat dapat tahu ada blogger umno baru nak berkembang duk kata aku dibayar upah oleh pimpinan DAP,,, tak apalah,, ish,ish.. kayalah aku beb...tak apalah,, buat lah apa yang hangpa suka..


Terus terang aku katakan,, sekupang pun aku belum biasa dapat lagi dari pemimpin Dap, tetapi dari pimpinan umno aku dah merasa dah,, dah depa bagi,, aku ambiklah,, 

Jadi kalau kat aku, orang umno boleh upah,,, tak mustahil untuk jawatan tertinggi tak ada apa-apa kut...





Salah seorang calon menunggu mengatakan adanya demang politik.... siapa ya demang tu....
Senarai 3 orang yang bawah tu,, 2 drpnya dah biasa dengar,, ada sejarah demang,, yang sorang lagi,,, tak tau ler,, bapanya nak dibanding dengan jutawan felda, seorang lagi jutawan negeri hang tuah, buat kenduri anak kahwin  tahun lepas pun berapa juta belanja...SPRM pun siasat... Klik sini.

macam ni punya gelagat pemimpin umno, depa suruh aku sokong perpaduan melayu antara Pas dengan umno,,, minta maaf banyak-banyak,, tak kelapak aku..


22 comments:

  1. yang dah pernah merasa...elok-eloklah bagi peluang kat orang lain pulak...ni tidak...nak pegang sampai mati...ingat ini negara bapak lu punya ke????ooppps...org utara jgn terasa.........

    ReplyDelete
  2. INI LAH MUKA MUKA LAKHANATULLAH ,PENYAMUN,LANUN, PENGKHIANAT RAKYAT DAN NEGARA.MEREKA INI PATUT DIJADI SUMPAHAN MACAM P.RAMLEE SEBUT DALAM CERTA IBU MERTUA KU.KENAPA TUHAN TAK JADIKAN KAMU 6 BINATANG INI SEBAGAI HAIWAN SAJA DIMUKA BUMI INI. JADI.MARILAH SAMA SAMA KITA BERDOA AGAR MEREKA INI DIMAMPOSKAN DILAKAHANATKAN, SERTA DIAZAPKAN DIDUNIA LAGI YA ALLAH YA TUHAN YA TUHAN KAMI TABUR KAN LAH PERMINTAAN KAMI DIATAS KEZALIMAN YANG LAKUKAN OLEH PENGKHIANAT PENGKHIANAT YANG DIGAMBAR INI AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahathir kata RM200 je dah cukup untuk setiap perwakilan .... dia tahu le sebab dia dah buat dulu ... isa dan ali pernah buat juga tapi bagi dia orang tak salah pun ... dapat kain pelikat selai pun ok dah ...!!!

      Delete
    2. Apa yang hang dok meqepet ni rantai. Kalau tak tau ceta, hang jangan la dok buat ceta meqapu mcm hang tau.
      aku org Kubang Pasu aku tau la ceta tu.
      RM 200 tu puak Johari Baharum yang dok huloq pada ajk bahagian supaya cantas Tun M pada pemilihan perwakilan bahagian untuk pi PAU.
      Pak Lah yang dok atoq dgn Johari supaya AJK tak pilih Tun M sebagai salah seorang perwakilan bahagian ke PAU.Sebelum AJK buat undi puak Ketua Bahagian dok huloq la envelop yang berisi RM 200 tu.Tu la cetanya.

      Delete
    3. Dah terang lagi bersuluh nampaknye. MEMANG UMNO PARTI RASUAH..

      Delete
  3. Pas is full of shits.

    ReplyDelete
  4. Fuyooo...sombongnya bhai MM dgn perpaduan melayu...inikh ckp2 org yg beriman lagi bertakwa dgn suruhan Allah...adakh Allah mengalakkn umat Nya berpecah...sedangkn kita ini hanyalh umat yg serba kekurangan yg tidak tahu langsung tntng rahsia Allah...

    Tetapi aku percaya dan yakin, jika pimpinan trtngi pas menghulurkn salam perpaduan, maka ahli pas lain wlu 'segedebe' atau 'sebenkeng' mana pun akan jd pak turut...contoh perpaduan antara pas dgn dap, siapa sangka jika dulu peperangan 3 penjuru antara bn vs pas vs dap ...sekarang bak kata org pas snggup comolot ngan dap, tanpa perlu dap ubah asas perjuangan mereka yg rasis...tiba2 pas yg mnkafirkn umno kerana bersatu dgn mca/gerakan/mic...hahaha tiba2 ujud istilah tahalul siasyi..tahun 40an-90an istilah ini tak ujud lagi ke???

    Aku tak sangka yg bhai MM sanggup makan upah dari umno...ialah bila bab duit dan perempuan bnyk serban yg gugur....tp utk bersangka baik aku percaya yg bhai MM bergurau jew tntng makan duit tu...takkan lh bhai MM tak kenal mana satu rasuah atau pun bila kita berniat 'sahaja aku terima RASUAH ini sebagai SEDEKAH kerana....'maka hukumnya HALAL...wallahualam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan umno mana boleh buat baik Juragan oii,, melainkan spesis melayu mudah lupa dan bengong sahaja duk terhegeh-hegeh nak kan perpaduan...siapa yang arah tembak mangsa di Mwemali tahun 1985 yang lalu,, orang DAP ka...
      Yang terkini di kuala Kangsar, siapa punya kerja sampai 13 orang kena zalim 8 hari 8 malam kat penjara Tapah,, sapa punya kerja...
      Bhai,,, jika dah diperlu aku punya tenaga dan buah fikiran,,, dan aku dibayar,, terimalah,, mana ada free of charge,,.. ,

      Delete
    2. Sapa punya kerja yg menyekat royalti minyak tganu masa dap mmrintah thn 99? smpai mcm tu skali hasadnya parti keramat melayu thadap cina...

      Delete
    3. Hahaha...bhai MM moga2 suatu hari dpt kita dipertemukan smbil minum2 kt restoran samudera ke atau mkn tnghari kt silatulrahim tlk batik...

      Delete
    4. Bhai juragan ni tak mengaji kut Allah Menyarankan Umat Islam yang beriman bukan umat melayu. Lagi satu tentang perpaduan kalau tak tahu jangan bercakap kalau bercakap nampak bodohnya. Rupa patutla umno boleh jual melayu.

      Delete
    5. Juragan. Orang pas mana boleh berfikir. Dia orang main ikut je cakap pemimpin mereka. Pasai itu kena panggil pengikut pas. Bukannya ahli pas.

      Dulu ada ahli pas yang kata fatwa berubah ikut keadaan. Macam 'chamaleon'. Berubah ikut suasana.



      Itulah kisahnya pengikut pas. Tak ada open minded.

      Delete
    6. Bhai Juragan,
      Sambil minum-minum aja.... tak maulah aku,, kalau kena nasi arab dengan kambing ka,, OK lah...

      Delete
    7. oh juragan kucing Omnoo.. minum2 dngan aku la... aku bukan ahli Pas.. aku bleh racun ko.. ahli Pas x nk minum dngan ko.. takut trkena bala org munafik...

      Delete
    8. Bhai Juragan,
      Sambil minum-minum aja.... tak maulah aku,, kalau kena nasi arab dengan kambing ka,, OK lah...

      Delete
    9. Bhai 08.15...no hal bhai klu ada rezeki insyaAllah kita boleh minum bersama...ajal aku bkn kerana racun lu, ttp atas kehendak Allah...tak perlu racun bhai, klu Allah izinkn cukup sekadar lafazkn bismillah...dan tak jd masalah klu org pas tak sudi minum dgn aku ttp setakat ini ramai gak sahabat aku dari pas pkr serta dap...yg pnting nawaitu kita...

      Delete
    10. Juragan melayu jati 69 dah mula menyalak

      Delete
  5. apakah kejadahnya Demang...? yg biasa aku dngar adalah juadah lemang & moto jenama Demak...

    ReplyDelete
  6. sangat-sangat setuju..... semua ada kes...biak pi le ...jangan ganggu PAS dan PR sudah...

    ReplyDelete
  7. ...kat pelajar M'sia di PTPTN kan kat Univ Australia Taib Mahmud sumbang berbillion he3! Saja lari tajuk sbb aku tau ada 'ehem ehem'(geli le nk sebut nama)yg akan respon he3

    ReplyDelete
  8. Dok hingaq apa ni bro semua...Hangpa semua pun nak jadi anjing menyalak bukit ka..Buat sakit tekak la bro..Awat nak pakat tumpang sekaki sama ka nak rebut daki dunia tu..Banyak2 lah beristifar bro...

    ReplyDelete
  9. apacer video mustapa ali..gentlmen la mcm chua soi lek..bila kena btg idung pandai plk palsu la mcm2...da sedap x gaku..perjuang isle..puuiih

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari