boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 23, 2014

Halooo Macai-macai Anwar, jom tengok ni,, best woo,, malam jumaat...

Macai-macai tak renti-renti hentam aku nak bela Ketum,, tapi lihatlah apa yang terjadi hari ini punya cerita,,, penin aku...


Bukan orang luar, malah orang kuat PKR juga... apa cerita ni..
 


Buat macai-macai nak komen, patut-patut la,, mana yang terlampau sangat,,, minta maaf la,,, ini blog aku... bukan ada share dengan sesiapa pun...
 

43 comments:

  1. memang ini blog kepala
    mak bapak kau mnanjung mari.sial lah selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solidariti utk AnwarOctober 24, 2014 at 8:52 AM

      2 juta penyokong bersama anda dgn ucapan yg sama kpd manjungmari yg sekongkol dgn fitnah liwat ini.

      Delete
    2. Naper....makbapak ko tiada kepala ker.

      Delete
    3. Bila dah kena kat batang hidung parti sendiri, ko nak sumpah seranah org pulak....... Ko tak malu ker?

      Delete
    4. bodoh punya blog...macai pas apa ni? macam presiden dia juga ni...

      Delete
    5. presiden pas kata, macam mana dia nak fitnah orang tu sedangkan dia sendiri pun tak kenal orang tu?

      kahkahkah....presiden parti islam ke ni? kehkehkeh...
      kahkahkah cakap berdentum dentum kata fitnah itu berdosa....tapi dia selamba saja kata orang lain makan/jual pil kuda...kahkahkah...
      kemudian tak mengaku pula...
      kahkahkah...

      dapat pula macai setaraf parua mcm manjung mari ni...
      lagi la bongok...
      kehkehkeh

      Delete
  2. he...heee, tanda2 kehancuran, flashmob menyokong Anwar pun dah tak dapat sambutan terutamanya dari anak2 muda, PAS lebih baik berdiam diri jgn masuk campur urusan PKR dan DAP. dulu bukan main maki hamun PAS dan ada pemimpin mereka mengancam hendak keluarkan PAS dari PR, sekarang macam mana, ada berani ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sahkan pas...dap pun x dtg...dasar org cina...melayu mesti sokong dap...dap nk dtg sokong melayu...sekerat dua ada ler.....

      Delete
  3. Replies
    1. Jahanamlah umno

      Delete
    2. Jahanamlah PKR dan DAP. Hidup PAS!

      Delete
  4. Mampuih pi laa, korang PKR...
    Parti Kian Roboh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan aku pernah cakap mcm ko cakap nih. 3 hari kemdian dia gi menghadap Tuhan sbb kena langor bas

      Delete
  5. hahaaaaaa.... ada jugak blogger pencacai penjilat jubor hadi. wala' la konon??? tuiiiiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan wala' tapi hormat ketua. Kalu wala' mcm ketua umno tur. Laki popuan suma bole cium tangan....

      Delete
  6. Barua HADI pil kuda yg mulut longkang.pergi jahanam sama PAS . Ulamak paling hati busuk jatuh pada HADI mulut longkang

    ReplyDelete
  7. elok jadi macai dari jadi barua serta anjing umno macam lu. serban dan pura pura ISLAM dan cintakan dunia.

    sampai bila lu mau jadi anjing kurap belaan umno?. Berapa umno bayar untuk lu. elok juga beri makan anak bini dgn duit umno.. Sama macam Hadi Awang, ulamak gila dunia

    ReplyDelete
  8. MM satu lagi blog yang menyebabkan ramai penyokong PR lari. Sesama rakan PR pun kau hentam habis-habisan sampai lupa siapa musuh kita yg sebenarnya. Sah lah memang bebal dlm berpolitik, sama cam tuang presideng. selamat tinggal pas.....

    ReplyDelete
  9. Bubar je..PKR tu.Bukannya kuat sangat.Harap ahli pas aje yg tolong kalau nak demo atau kerja-kerja pilihanraya.
    Nak harapkan AMK..hampeh.Berkokok aje macam ayam jantan tapi KOSONG

    ReplyDelete
  10. RUMAH DAH SIAP.. KENAP NAK MEMAHAT LAGI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat renovation la pulak...

      Delete
  11. seronoknya Ameno!!!!!

    ReplyDelete
  12. Manjung Mari..ghupe2nya macai UMNO...beghape dapat bulan ni jadi talibarut UMNO....hihihihih...gurau je...cari makan...

    ReplyDelete
  13. Manjungmari,

    Apa yang dilakukan oleh CheguBard atau nama sebenarnya Badrul Hisham Shaharin adalah masaalah dalaman parti PKR. Apa urusan orang luar nak masuk campur masaalah parti itu ?

    Dalam parti PAS ada masaalah yang disembunyikan, dalam parti UMNO Baru juga ada lebih besar masaalah dalaman yang mereka hadapi.

    Sebenarnya segala masaalah berpunca apabila Badrul Hisham cuba meletakkan dirinya sebagai “ahli keluarga” Anwar yang dilihat sering melobi diri untuk menjadi calon PKR. Lakonan ini amat tidak disenangi oleh sebahagian ahli PKR.

    Tambahan pula dia telah banyak mendatangkan masaalah dalam PKR, malah beliau langsung tidak membantu dalam misi menyelamatkan Anwar Ibrahim, sebaliknya dia dilihat lebih sibuk mempromosikan dirinya yang telah kehilangan sokongan dari kalangan Angkatan Muda Keadilan (AMK).

    Dan kini Badrul Hisham langsung tidak mengambil tahu tentang hal PKR Rembau... lebih banyak membawa haluan sendiri bersama kumpulannya Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM).

    Badrul Hisham Shaharin adalah anai-anai yang telah digantung keahliannya dalam parti PKR.


    ReplyDelete
    Replies
    1. hang sendiri sebut "... telah digantung keahliannya..."

      hang faham tak maksud kena gantung keahlian nih...

      maksudnya tak boleh terlibat dengan SEGALA aktiviti parti termasuk hal PKR Rembau!

      Delete
  14. Kesian manjung mari ia memulakan dan diikuti sumpah seranah , kutuk mengutuk dan fitnah memfitnah, dan di akhirat nnt pasti semuanya menuding jari pada mm, dan tak fasal2 manjung mari dihumbakan kedalam neraka jahanam. So pilihan yg terbaik highlighlah yang bolih mendatanhkan pahala percuma untuk M mari

    ReplyDelete
  15. Macam mana yang kata bravo pada 2 ekor barua tu. Nasib baik 5PKR orang tu tak sempat declare no to Nek zizah , Kalau tidak tak tau nak jadi pada bung Nuar.
    Sekarang ni aku dok tunggu yang dikatakan bukti kejahatan Khalid Ibrahim. Mana diaaa....takkan theory Rafizi je.

    ReplyDelete
  16. Terbaek tuan...macai jangan marah..nanti kenajual dengan Broker Barua...burrrr

    ReplyDelete
  17. ckegu bard adalah BEKASSSSSSSSSSSSS PKR

    BEKASSSSSSSSSS

    kenapa dia bekas PKR? sebb dia dh bukan PKR

    maka sudah tentu dia berdendam dgn pemimpin PKR

    pegi tido lagi baik la cekgu bard

    ReplyDelete
  18. manjung mari blogger pencacai pas penjilat lubang taik hadi pil kuda. tahniah bro!!!!!! amacam bau lubang taik hadi??????

    ReplyDelete
  19. Ini lah rupa sebenar PKR
    Inilah wajah sebenar anwar dan penjilatnya
    Pas di lunyai
    Haji hadi di hina , t
    Tapi bila dihentam balik,
    Pas dikata pwngkhianat ,
    Haji hadi dikata ulamak sonhsang.
    Wahai pencacai PKR,
    Kalau tak tahan dimaki
    Kalau tak tahan dicaci
    Jangan memaki org.lain
    jangam di caci orang lain.
    Pas juga ada perasaan
    Pas juga ada nilai diri.
    DAN KALAU DALAM PKR ADA MANUSIA YANG BEBAL DAN BERANI
    DALAM PAS JUGA ADA PEJUANG YANG TEGAR DAN BERANI.
    CUMA YANG MEMBEZAKAN
    KEBEBALAN PKR ,TIDAK GUNA OTAK,
    KEBERANIAN PAS ,ADA AKAL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lancau luuu...... berambus dari pr sekarang... syooohhhhh...

      Delete
    2. tunggulah Pas akan tinggal nama sahaja.manjung Mari akan mula hidup senang dengan buaian Umno.penyokong totok Pas sahaja yang masih bodoh sombong macam Hj Hadi dn Geng Ug

      Delete
  20. Abdul Hadi tidak pernah menyertai mesyuarat PR sejak lebih setahun lalu.

    “Ketika ini Hadi masih berada di London. Beliau berlepas ke sana 14 Oktober lalu bersama beberapa ustaz bagi menyertai program di sana ketika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membentang Bajet 2015 Jumaat lepas.

    “Tindakan beliau tidak menyertai sidang yang dianggap paling penting sebagai seorang ahli Parlimen itu dikritik hebat pelbagai pihak, khasnya pengguna media sosial.

    “Beliau disifatkan sebagai ‘ponteng’ tugasannya sebagai ahli Parlimen yang dipilih pengundi kawasannya di Marang,”

    betapa celaka prisiden PAS macam umno celaka juga. MM pun macam celaka juga. Kalau umno bayar lu juta juta ok. kalau tidak dpt bayaran memeng lu celaka satu keturunan celaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. konon ulamak sedunia, tapi rakyat negara sendiri nak kena gst ada dia berani bersuara??? bangsat punya hadi. tuiiiiii....

      Delete
  21. semoga manjung mari akan terlibat eksiden dengan lori tangki minyak...

    ReplyDelete
  22. Berhujjahlah dengan nas + ilmu, jangan dengan kepala lutut + nafsu

    ReplyDelete
  23. Kesian....Tauke blog ni hajat nya besar. Tapi selalu gagal. Biar lah dia berasmara dengan angan nya yang tidak membuahkan hasil. Walaupun selalu berselibdung dengan kesilapan sendiri, satu hari pekung tauke ni akan terbuka. Baik jaga keaiban sendiri daripada menijau aib orang lain. T

    ReplyDelete
  24. Ni la yang payah dengan Melayu Kalau dah Islam dimelayukan bukan melayu diIslamkan nampak sangat lagi teruk akhlak tak kira siapa kembali lah kejalan Allah bertaubat lah kita sama maaf bermaafan sebelum kita menemui Allah yang Maha kaya lagi Maha mendengar dan Maha melihat.

    ReplyDelete
  25. Kalau ada dalam dewan,tapi tidur macam anwar buat apa? Hanya nak tuntut elaun?
    Kalau presiden pas ke london pun ,dia dapat cuti daripada speaker.
    Mesy. Budget? Ada najib hirau dengan tegoran anwar dan lain lain MP?
    Budget alaternatif anwar pun bukan bwtul sangat. Gct?lagi hancor.
    Ada didewan sekadar nak dengar dan lulus kenaikan elaun MP,.tak yah nak bising la.

    ReplyDelete
  26. saudara matindera , please beb ~ tolong tengok2 skit blog yg lu link ni .. siapa dia nie (mm) ? tak kan la lu tak tao status blogger nie !!

    ReplyDelete
  27. LIWAT.... berebut Macai Nuar Nak meliwat...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari