boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, October 4, 2014

Syarat baru lembu korban dalam mazhab umno... Terbaek..

Esok kita umat Islam Malaysia baru nak raya korban,,, terlewat sehari dari Saudi,, bagi aku no komen,,, tetapi menteri boleh pulak komen bab raya ni...

 


 Hebat kan pemimpin umno Kedah,, 

Yang ini lagi hebat....

Agaknya lembu-lembu ni depa dah bagi minum ayaq ketum ni,, tu yang baik dan bengong habis, macam macai-macai umno juga...



 

19 comments:

  1. Yb pas sekarang tidak menentang pesta arak octoberfest yang akan diadakan diselangor. Kerana masyarakat majmuk.
    Itu jugalah alasan umno apabila ditanya mengenai penjualan arak.
    Sekarang apa perbezaan pas dan umno?.
    Sama saja. Saya sokong pas atau umno tiada beza.
    Keduanya sekarang dah sekular.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YB PAS tak tentang, suruhlah najib & geng buat demo menentang pesta arak tu. Menegak yang hak menentang yang batil bukan kerja PAS je... UMNO pun buatlah kerja sama... lagipun UMNO/BNkan sedang berkuasa.

      Delete
  2. Nak buat amal x payahlah amik gambar/pegang2 bagai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama je mana parti pun. Baik pejuang bangsa maupun pejuang agama...seme cari political mileage belaka. Nama pun poltikus kan...

      Delete
  3. awat hang kata depa bagi ayaq ketum pada lembu ??...tak baik bersangka buruk noooo...
    depa nak buat korban, itu depa punya pasai laa...

    setakat ambik gambaq dgn replika lembu dan pegang lori, apa salahnyaaa...?
    hang jangan la busuk hati sangaaat....

    ReplyDelete
  4. perbuatan itu menurut niat. kalau niat nak publisiti, maka dah dapat publisiti, diakhirat zero!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sispa anda boleh confirm di akhirat zero

      Delete
  5. Dato Mashitah Ibrahim tak tahukah bahawa bumi ini bulat dan berputar di atas paksinya sendiri? Tak kanlah di Mekah belum lagi mula wukuf, kita di Malaysia telah sambut Aidil Adha. Bangang ke apa dia nih...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah nama pun maSHITah..kah kah kah ..

      Delete
  6. (( Rahsia Dibuka )) - UMNO Mahu Jatuhkan Azmin SEKALI Lagi!!

    Walaupun akhbar Utusan Malaysia meletakkan gambar lucah Azmin bersaiz A4 di muka depannya, ia tidak pun releven oleh rakyat selangor, malah seluruh rakyat Malaysia sekalipun sgt yakin dgn kreadibiliti Azmin sbg MB Selangor yg baru...

    Bukan itu saja, penyokong BN bertubi2 mahukan Azmin menjadi MB baru dgn 'menjilat' kembali khalid bg menidakkan Wan Azizah sbg MB yg baru...

    Wan Azizah yg tidak dpt bertanding pada pru yg lepas hanyalah orang tengah Anwar utk menguatkan lg PKR di Selangor. Memadai hanya berada di dun... dan Nurul Izzah di parlimen...


    UMNO nak buat apa skrg?
    Adakah UMNO mahu meletakkan Video Lucah 3G Azmin di Muka Depan Akhbar pujaannya?... Cubalah...

    Yg pasti semakin ramai penyokong BN yg sukakan Azmin selepas ini...

    Sayang selangor.. sayang PKR...

    TAHNIAH ANWAR... TAHNIAH WAN AZIZAH... :-D


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  7. Bodoh nya macai umno bn bangang nak hapus arak judi ni semua kerja kerajaan persekutuan umno bn yahudibodoh betul puak umno bntak faham faham sampai ketua nak mampos.

    ReplyDelete
  8. Salam 1rasuah,

    Kurangkan jumlah menteri, kita ada menteri wanita, kenapa masih dilantik shahrizat yang kalah menjadi penasihat menteri wanita, pejabat najib sahaja mempunyai 40 orang kakitangan membazir!

    tender kerajaan, 1 pen RM14, 1 karipap RM3, pasang paip RM5K claim RM300K harus dihapuskan.

    Hapuskan PTPTN dan lesen IPTS, beri biasiswa kepada skorer SPM, berhenti jual degree kepada bodo melalui ipta dan s untuk mengurangkan perebutan jawatan degree dan ke bergantungan kepada PATI.

    Jangan beri degree tanpa skor spm kepada penjawat awam. Ini merugikan kerana gred dan gaji terpaksa dinaikkan. Sebaliknya minta mereka ambil spm calon persendirian dan skor untuk ambil degree.

    Kurangkan penjawat awam, jangan hanya tengok degree tetapi lihat juga UPSR-SPM jika nak masuk gomen terutama nak masuk KPM.

    Kurangkan penjawat awam, 1 pejabat kecil dikhabarkan mempunyai 7 orang kerani sedangkan pejabat sudah dilengkapi sistem pengkomputeran akibatnya lebih banyak goyang kaki dan telur daripada bekerja, tujuan komputer ialah mengurangkan manusia dan kertas.

    Kurangkan perbelanjaan kerajaan tambahkan subsidi kepada rakyat.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang bodo anggap orang lain bodo sebab perasan dia pandai

      Delete
  9. secara x sedar umat islam semalaysia telah membuat amal dan bekorban dgn hanya 20sen seliter sempena raya korban ni...syukur malaysia masih aman tanpa perang

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila pula kera jaan nak buat amal bekorban utk rakyat????

      Delete
  10. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  11. nak buat korban nak kena umum dlm tv3 dan perlu diiklankan serta ambil gambar besar2 tunjuk kepada rakyat siapakah yg berkorban itu...
    nanti rakyat puji dan sanjung mengatakan dia oeang baik dan tak menipu....
    inilah rukun korban yg mesti ada...
    lingkop la pahala korban kalau camtu....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari