boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 9, 2014

Padan muka kita semua - Bab minyak naik 2 kupang diam, gaji MP naik sokong pulak.

Bila minyak naik 2 kupang, aku duk tunggu apa reaksi Ketua Pembangkang,,, zerooo.... apa pun tarak... 

Tapi bila bab naik gaji untung boleh sesama depa,,, phuihh..


Menteri bahagian gaji buat pengumuman... 




MP sering ikat perut,,, rakyat marhaen bagaimana pulak,,, tak payah nak cerita lah... 


Ikat perut punya pasal,, ketua pembangkang pun setuju..





Minyak diturunkan subsidi, harga dari 2.10 seliter jadi 2.30 seliter tak pula komen Ketua Pembangkang... 



Asyik duk kena kencin la... Aku nak tengok DUN Negeri Selangor pula lepas ni,,, naik gaji ke tidak..




Raja buat komen pun, tak ada sapa nak ambikl peduli, bab mewah ni,, Ostad Pas yang jadi MP pun nak pakai kereta mewah Vellfire, kalau setakat Avanza apa barang, mana ada class..





26 comments:

  1. ada org kata gaji 6500. Tapi kalu masuk elaun sekali boleh cecah belasan ribu...
    betul ker gitu??

    ReplyDelete
  2. Nuar dah pun setuju naik gaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://3.bp.blogspot.com/-E9IC30MDSIo/VDpqiTpMlDI/AAAAAAAAXqI/1Cwi7t6dw7Y/s1600/1016841_10152510980255958_8853651724117947314_n.png

      Delete
  3. TAK APA..KETUA UMUM [KETUM] INI AKAN MENGHUNI BANGLO SUNGAI BULUH TAK LAMA LAGI..LANGSUNG TAK MEMBANTU RAKYAT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagaimana lah perasaan kau dan keluarga kau sekiranya bapak kau atau mak kau yang jadi penghuni penjara.aku kira kau akan meloncat gembira,Sebab jiwa kau suka sangat tengok orang susah.

      Delete
    2. InsyaAllah, aku dan kawan kawan doakan haramjadah ni sekeluarga masuk penjara jugak

      Delete
  4. kALAU pkr - PARTI KELENTONG RAKYAT - Admin MM - rujuk pic diatas.

    PAS - PARTI AJARAN SESAT

    PAS - PARTI AJARAN SYAITAN

    PAS - PARTI AGAMA SIAL ( BERSERBAN TETAPI GILA BABI - HADI AWANG)

    PAS - PARTI ANGUK SAHAJA.

    Prsiden PAS gila dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tony pua kata - org melayu jgn masuk campur olang bukan islam mau minum2 maaa...
      Azmin kata - kita ikut kata parti......

      Puiiiii........

      Delete
  5. YB -YB PAS seronok bergambar dengan PERKASA,macam mereka pembangkang.

    Pening dibuat dengan wakil rakyat ini.YB Ustaz Nasruddin,YB Nik Abduh,YB AtTakiri.Mereka tak tahu kah PAS juga kerajaan di Selangor.PAS juga mempunyai Ahli Majlis di Majlis Perbandaran.Buat kerja macam pembangkang.Selepas itu boleh tersenyum bangga bergambar dengan NGO PERKASA.WAKIL RAKYAT ini lebih baik beri tumpuan dengan kawasan masing-masing.Biarlah EXCO PAS tiga orang di Selangor itu berkhidmat dengan baik.

    PUAK PUAK HARAMJADAH DIATAS MEROSAKAKAN PAKATAN RAKYAT. Termasuk Presiden PAS yg tolol dan bodoh serta zuhud dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya kau tulis nama seorang lagi yang haramjadah iaitu Manjung Mari.Mengku Pas tapi sikap macam syaitan.dan kumpulan ini yang akan menghancurkan Pas bukan Umno.

      Delete
    2. Bagi aku kalu Pas nak keluar PR, memang dah patut dan mungkin dah jadi WAJIB. Ko tau sebab apa??? Sbb dalam PR ada Dap @ tony phua. Ko tau apa tony cakap???
      i. Orang melayu/ islam jangan masuk campur sbb pesta arak itu utk orang bukan islam. (Tapi tang Hudud dan Korban utk org islam, puak2 ni jugak yang bising satu donia)
      ii. Kenduri orang melayu pun hidang arak... Tak taulah aku ada benda macam nih. Tapi kalu utk melayu islam pas yang sejati, tak mungkin benda ini berlaku.

      Rasanya dah wajib Pas berdiri sendiri menegakkan Islam sebenar dan bukan untuk berebut jawatan Mb atau exco. Apa korang ingat jika PAS join PR, Dap akan benarkan PAS laksanakan Islam sebenar?? TAK MUNGKIN!!! Tak mungkin kafir laknatullah akan reda sehinggalah ke hari kiamat!!

      Delete
  6. Ada perkara kita boleh bantah tetapi ada perkara kita patut sokong, jgn hentam kromo aje. Anwar dah keluarkan kenyataan kenaikan hendaklah rendah dan berpatutan. Sekarang ni sahidan nak perkenakan anwar kononnya anwar dah setuju. kita semua akan kutuk anwar tetapi kita tahukah MP pembangkang tiada peruntukan khas sebanyak RM500K spt MP umno/bn yg dibeikan utk perbelanjaan kawasan parlimen mereka. Ada rakyat yg jumpa MP minta bantuan anak sekolah, bil air & api tertunggak dll, dimana MP nak dapatkan duit utk bantu rakyat di kawasannya?

    Ini belum cerita pasal MP umnu yg korup dan ambil komisen dari projek. Apa salah naik gaji MP asalkan mereka jalankan tugas dgn baik utk bantu rakyat? Sesiapa MP yg tak jalankan tugas kita singkirkan mereka tak kiralah dari umno/bn atau pembangkang. Terutamanya MP yg sengkek tetapi tiba2 kaya-raya sedangkan rakyat kawasan parlimen mereka terabai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa????? Ko ingat duit bagi naik gaji anuar jadi MP tu duit bapakkkk ko?

      Anuar : MP + Ketua Pembangkang (RM6500 (MP) + RM3500 (Kt. Pbkg) + RM200 x 30 hari = RM15000)

      Tak cukup??? Ikat Perut???
      Habis yang gaji Pak Leman yang RM1500 tu cukup? Tak ikat perut? Gaji Wak Dol RM2000 tu cukup? Tak ikat perut??

      Puiiii...Fuki******

      Delete
  7. Agak-agak elaun din ayam tukang baca doa dalam Perangsang Selangor' berapa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiga bulan dah milioner

      Delete
  8. sedapnya kau meludah orang.tunggu kau akan di balas ornag lempar tahi ke muka kau atau keluarga kau.Pada muka kau yang tak henti2 menghina ornag .apa jenis manusia macam kau ni.tak tahu kau ini islam ke kapir atau kau ni tak beriman langgsung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni pulak islam ker kapir?

      Delete
  9. Ingat tak kata Anwar.
    Malam ini PR menang, esok harga minyak turun.
    Nak salahkan Anwar lagi ka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, admin blog ni bahalol! Dia tak ingat apa2 pun. Otak dia sebesar kuku jer. Dia keliru, dia ingat pas dan umno tu 2 beradik. Dia ingat Hadi dan mahathir tu org yg sama. Maaf kan lah admin blog ni.

      Delete
    2. eloklah anuar tu relax dua tiga tahun kat banglo di bamboo river... dia dah penat buat kerja bantu rakyat. Bagilah dia rehat sikit....

      Delete
  10. AnonymousOctober 9, 2014 at 7:35 PM

    Salah Anwar pie LIWAT Saiful Bukhari.. Kalau Liwat Macai 2 PKR kan tak per, any time utk Bro Anwar boleh Liwat..

    Kena Kencing macam gambar kat atas tuu biasa ler.

    ReplyDelete
  11. Hai lah Malaysia...

    Ada Kerajaan Bodoh, PM Banggang lagi Bahalul.

    Ada Pembangkang..Kelam Kelibut, asyik Gaduh sama sendiri, amacam binatang, anjing ker, rimau ker, singa ker, waimma hyenna ker.berebut mangsa.. contoh MB Selangor..

    Apa nak jadik nieh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah bro...gaduh2 pun kalu menang berbaloi bro. Cuba ko tengok si azmin tur. Ko tau berapa gaji dia skang?

      Kalu dia tak gaduh dulu, tentu dia masih jadi machai tahap tony pua

      Delete
  12. nak naikkan gaji sampai sejuta pun peduli apa. janji kepentingan rakyat jgn ganggu gugat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala hotak ko...
      ko ingat tu duit bapakkkkk ko???

      Delete
  13. ikat perut kepala butuh hang Shahidan....
    kerja tak banyak mana..cakap putar2... belakon lebih..tiba hang nak gaji puluh2 ribu..
    jaga yg gaji bawah seribu pun tak bising macam hang...walaupun mereka tertekan .
    bukan ikut perut... tapi kena ikat batang butuh hangpa pasai duit banyak...maka batang butuh pun dok tak diam..dok nampak ayam cina dan vietnam atau ayam siam..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari