boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, August 6, 2010

Apa Kata UMNO?!! - Ulama muda UMNO dah mula tunjuk taring..

Salam Sejahtera...

Berita terkini dan paling sensasi,, inilah nasihat dari ulama muda UMNO...




Baca seterusnya Klik di sini.

OK, hangpa dah baca semua sekali dah, apa pengajarannya...??!!

Aku cuma hairan sikit, bukan apa, dengan ilmu yang cukup sedikit apa yang aku pelajari dari kuliah-kuliah di masjid dan surau, jikalau nak dibandingkan dengan ulama muda tu, memang jaug berbeza, bak kata pepatah melayu umpama langit dan bumi,...

Apa yang aku mushkilkan ialah pada ayat pertama sekali iaitu.." Masih teringat lagi tarikh keramat 25 Jun 2010, di PWTC... Setahu dan apa yang aku dengar sebelum ini ulama ini pun masih dalam perbicaraan mahkamah kerana dituduh mengajar tanpa permit, itu satu hal, tetapi yang utamanya sebabnya ialah ulama ini dilabelkan dengan fahaman wahabi,

Kenapa bila dah joint UMNO apa yang dilabelkan itu dah tak ada lagi?!!! Apa tidaknya, kalau wahabi perkara-perkara kurafat ia akan buang habis, tetapi ini tidak,,, perasan tak,, mana ada dalam islam ni hari keramat, apa yang Allah kurniakan setiap saat dan waktu itu semuanya berkat,,, tak ada yang keramat,,, itu yang aku faham,,, entahlah kut-kut ada ilmu baharu dalam UMNO.he he belum apa-apa lagi dah mula...??..!!!!..Oii tak faham lagi ka......!


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari