boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, August 8, 2010

Awang Selamat - Sila periksa juboq anda dulu...

Awang Selamat - Nama gantian buat penulis pojok Utusan Melayu yang sentiasa menghentam gerakan Islam dan kumpulan dakwah, Kalau penulis blog yang mengadu domba digelar oleh TGNA Penulis Celaka, maka bolehlah aku katakan yang Awang Selamat ni spesis anak haram kelahiran UMNO..

Jawatan Awang Selamat sebelum ini dipegang oleh Zainuddin Maidin (ZAM),seingat aku dengan tempoh yang cukup lama, biasa sekali tu kena bayar saman dimahkamah kerana menulis membuat tuduhan TGHH sebagai Nabi, ZAM ni paling dia anti dengan kumpulan Arqam sewaktu ia menjadi Ketua Penulis Utusan, apabila ia bergiat penuh dalam politik UMNO tempatnya di ambil oleh Johan Jaafar dikenali dengan panggilan Wak Cantut, atas kebijaksanaan Johan Jaafar pandai menulis, menjadi pengacara debat perdana, kini ia mendapat habuan menjadi Pengerusi Eksekutif Media Prima..

Jadi siapakan Awang Selamat era 1Malaysia yang gila perpaduan melayu..., wahai awang selamat, sila buka seluar dalam anda.., check balik ada ke tidak anu..., sebab anda hanya berani berselindung di sebalik nama Awang Selamat... ada sesiapa staf dari Utusan, boleh tolong bagi tahu siapa awang selamat tu...


Awang Selamat: Mahfuz paling menjijikkan, PAS paling dayus




4 comments:

  1. Butoh lah UMNO!!!

    BUtoh lah Awang Selamat!!!

    Awang Selamat yg tidak selamat di dunia dan diakhirat kerana makhluk di dunia dan dibumi tidak merahmati kamu sebaliknya mencaci kamu.

    ReplyDelete
  2. "Anoni" yang setuju dengan awang yg tak selamat dunia akhirat tu. Nama saja Islam tapi memperlekeh Islam. Dah dekat bulan Ramadhan bulan di penuhi rahmat, jangan rahmat itu lari dari awang yang kunun nya selamat. Apa kata "anoni" ye?

    ReplyDelete
  3. "Anoni"sahaja yang setuju dengan awang yg tak selamat dunia akhirat tu. Nama saja Islam tapi memperlekeh Islam. Dah dekat bulan Ramadhan bulan di penuhi rahmat, jangan rahmat itu lari dari awang yang kunun nya selamat. Apa kata "anoni" ye?

    ReplyDelete
  4. Awang selamat bukan sahaja awang tak selamat tapi jugak Awang selamat yang awang nya kecik....sabit tu lah dia guna pseudonym je...penakut.

    matt kg temiang.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari