boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, July 25, 2011

Baru aku tahu - Dari berita paling sial hari ini...


Salam Sejahtera,


Inilah yang dikatakan perumpamaan baru, Altantunya yang kurus comel lansing halus berada di negara Monggolia boleh terperasan nampak, Rosmah yang debab montel macam anak badak kat Seri Perdana depan mata tak pulak perasaan..



Apakah berita ini sekadar nak memburukkan lagi negeri Selangor dengan tujuan nak bagi tau penjaulan arak semakin berleluasa tanpa halangan dan sekatan,



Tetapi kenapa mereka tak cerita yang kilang arak juga terdiri megah di negeri Selangor dah berpuluh-puluh tahun dahulu, sejak tahun 1968.....

Aku dok ingat bina kilang arak dalam negara Malaysia ni hanya untuk peminum arak tegar dalam negara Malaysia sahaja,,,,

Rupa-rupanya Malaysia juga adalah negara pengeksport arak.... baru aku tahu.... Baca DI SINI ,

He he dia nak cerita buruk laku PBT Selangor tak kawal arak, terbuka cerita Malaysia pengeksport arak...

Hebat Malaysia, lengkap dan cantik, ingat kut Malaysia negara pengeksport babi terbesar di Asia, rupa-rupanya pengeksport arak sekali.... Baru aku tahu...




5 comments:

  1. UMNO yang sesat lagi menyesatkan.

    ReplyDelete
  2. semaunye sama, mengaku tahu pasal Islam. Bagi aku la semua ulama politik penipu sebab politik yang tak tiup dulu pun dah jadi penipu. mane lagi orang nak dengar orang2 ulama nak cakap sebab ckap tak serupa bikin. lepas mat kaki kebas bini menang lagi laaku tak pandang politik yang di bawak. so lepas ni aku nak concentrate cai makan lagi bagus. takde masa nak layang ahli2 politik badut atuapun nyanyuk. Bersih ke kotor rata2 pun membuang masa aku, baik layan internet buat duit. Lagipun nak harap bantuan PAS pun sampai sekarang menadah tangan, bila jumpa je mintak derma tak bhabis2 tak boleh harap langsung. tu yang segan nak dengar ceramah politik2 ni. bagi aku memang tak ikhlas so baik aku kerja dan enjoy yang penting ari ni dapat kerja hidup aman cukup makan dan tak susahkan orang.

    ReplyDelete
  3. Anom 3:21 pm tu memang takda ada fikrah and roh islam. Dia berjuang untuk perut dia. Ulamak yg menegur pemerintah di caci nyer sedangkan ulamak yg beginilah adalah "pewaris nabi nabi" dari dulu sampai sekerang dan selamanya.

    ReplyDelete
  4. senang cerita PENCACAI SETIA UMNO

    ReplyDelete
  5. barua....SAPA TAK KENAI UMNO. UMNO NIE SEBIJI MCM PUAK YAHUDI ZAMAN JAHILLIYAH DAN PUAK ZIONIS KAT PALESTIN.DEPA SETANNNN DEPA THOOOOOOOGHUT. SEMUA AMIK KAT HGPA LAH UMNO HARAMJADAH CELAKA OIIIIIIII.
    BAB2 HARAM SEMUA HGPA PULUN MEMANG UMNO CELAKA FOREVAAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari