boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, July 10, 2011

BERSIH 2 - Tak adakah perasaan kasihan bila melihat kejadian ini..?!!

Salam Sejahtera,

Selesai sudah, tunggu saja apa tindakan rakyat yang bakal mengundi pada PRU13 nanti....

Cuma aku terkilan bila melihat gambar-gambar di bawah......

Gambar Nyonya ni yang basah kuyup akibat dari semburan tangan-tangan menusia yang masih waras akal fikiran... hanya sekadar menurut perintah... tunggu sajalah waktu pengadilan yang sama-sama kita hadapi.....

Tetapi yang ini....
Langsung tak ada perasaan nak menolong... hanya menuding jari melepaskan geram.... apakah ini anggota Polis Yahudi dari negara Israel yang tiada hati perut dan perasaan belas ikhsan sesama manusia....
Oii anak kucing jatuh longkang pun orang tulong,, inikan manusia....
inilah anggota-anggota polis yang UMNO paling suka....



13 comments:

  1. Wahai polis-polis malaysia yang menurut perintah, engkau memakan dan memberi keluarga makan dengan hasil keganasan yang engkau lakukan. Ingatlah tuhan itu maha pengasih dan penyayang jadilah orang yang kasih dan penyayang.

    ReplyDelete
  2. polis2 yg ganas macam ni mmg laknat, pompuan pun ko belasah, xpe esok2 anak2 pompuan ko pun kan kena belasah macam ni juga..

    ReplyDelete
  3. mereka ada keluarga..nak beri makan.tapi perlu ingat jgn bertuhankan manusia...

    ReplyDelete
  4. hari ini hari engkau polis-polis.waktu engkau bertugas siang dan malam mengejar "pengganas bersih',menteri engkau seronok peluk bini...engkau ingattttt,kita ada hari pembalasan.waktu itu,kalau engkau tidak sempat bertaubat,engkau pulak akan diherdik oleh tentera-tentera Allah. Apa nak jawab,engkau nak minta tolong dengan hisham?nak mintak tolong dgn najib...ermmm ingat..

    ReplyDelete
  5. sapa suruh gatai nak demo.. kena hentam marah pulak.. bingai..

    ReplyDelete
  6. Polis ni kebanyakkannya macam sekumpulan anjing .Kalau kumpulan anjing bertembung dengan sekor kucing maka masing2 cuba mengigit kucing tersebut sambil melalak2... tapi bila bertembung sekor dengan sekor ..ekornya disembunyikan dicela bontotnya....takut dengan cakaran kucing tu..
    macam tu..lah polis kat malaysia ni..ramai berani...seorang2 kecut perut ...

    ReplyDelete
  7. Yahudi Anjing Barua Killroy tolong jaga mulut busuk ko yg baunya smpai keluar monitor Pc aku..
    Itu gelaran yg layak utk ko..
    Polis2 start hari Jumaat dh x solat Jumaat sbb sembah manusia..
    Gua lalu kt depan road block lps solat jumaat siap senyum sindir lg kt diorang..
    Gua penah halau beberapa ekor anjing yg mengerumun seekor anak kucing..Bila gua tgk kt video bersih,sebijik mcm insiden anjing kerumun kucing yg gua hadapi tuh..
    Sapa2 yg keterlaluan menaya org awam,para malaikat dh sediakan pakej mata ganjaran utk diorang redeem sket masa lg..
    Tggu jer janji Allah..

    ReplyDelete
  8. kah kah kah!
    kenapakah tentera firaun ditengelamkan dalam laut, sedangkan tentera ini hanya orang kampung yang datang makan gaji sahaja?.
    Mereka ditenggelamkan kerana menjadi wak yoh kepada firaun!
    fikir-fikirkanlah wahai para polis.

    ReplyDelete
  9. Kawan kawan hangpa semalam begitu bernafsu makan nasi anjing.

    he! he! he!

    ReplyDelete
  10. SALAM UNTUK SEMUA

    AKU MENGAKU AKU TAK TAHU PROSEDUR POLIS UNTUK MENANGANI DEMONSTRASI

    TAPI TERANGKAN PADA AKU PADA SESIAPA YG TAHU

    MEMANG DIBENARKAN BELASAH DAN MEMBALUN KEPADA ORANG AWAM KE WALAUPUN DAH DIPERINTAH KAN BERSURAI

    MAKSUD AKU SELEPAS DI ARAH BERSURAI DAN ORANG AWAM PUN LARI..POLIS ADA HAK UNTUK KEJAR DAN MEMBELASAH SESUKA HATI KE

    KALAU ADA LAH , CUKUPLAH GUNA STANDARD OPERATION PROSEDUR TU

    TOLONGLAH JANGAN DILAYAN SEBEGITU RUPA KAT RAKYAT

    UBAHLAH CARA YAHUDI DAN ZALIM TU

    PADA AKU ITU LAYAKNYA TAK UBAH KITA TIRU GAYA ZIONIS MEMBELASAH RAKYAT PALESTIN

    APAPUN POLIS DAN PIHAK BERKUASA

    AKU TETAP MENGATAKAN KORANG MEMANG ZALIM KALAU TIBAI RAKYAT BEGITU RUPA

    ReplyDelete
  11. kalau xpergi demo kena belasah macam nie gak ker...
    Polis oh polis..

    ReplyDelete
  12. AKU BUKAN APA..MEMANG POLIS BOLEH BALUN SESUKA HATI KE ,, CONTOH PADA 1 GAMBAR RAKYAT TU AKU TENGOK KURUS DAN TAK BESAR MANA .. DITEKAN COTA KAT TENGKOK DAN DIHENTAK PADA PEHA FRU TU YANG BADAN NYA PUN BOLEH TAHAN BESARNYA

    YANG 2 KE 3 ORANG LAGI TUMPANG BALUN JUGAK KAT BUDAK TU

    NAK JE MENCARUT DAN TERCABAR JUGAK DEK PERBUATAN PONDAN DAN DAYUS TUMPANG BELASAH KAT RAKYAT TU YANG BUKAN BESAR MANA PUN

    AKU PUJI DAN JUNJUNG TINGGI KAALU KAU BUAT CARA TU PADA PENYANGAK PENYIMBAH ASID WANITA YANG SAMPAI SUDAH KORANG GAGAL TANGKAP

    JANGAN ZALIM SANGAT...TAK CUKUP KE LAGI BUDAK TU KENA BOM ASAP

    ReplyDelete
  13. HAI MM

    TAK SIARKAN KE KOMEN DARI PUAK SEBELAH SANA??

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari