boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, July 21, 2011

Gambar artis wanita yang pernah ada skandal dengan Mat Sabu...

Salam Sejahtera,




Amboi hangpa, bila aku kata ada skandal,, semua pakat terkam mai.... bukan.... dulu-dulu ni, waktu tu Aishah ni baru balik habis belajar dari Australia,, Bang Mad Sabu dalam ceramah-ceramahnya pernah tegur hal Aisyah ni,, sajala,,, sebagai selingan dalam dalam ceramah-ceramahnya.. lama dah,,, aku rasa Bang Mad ingat lagi kut........

Rupanya dalam dok tegur dulu-dulu tu ada keberkatannya.... hebat Timbalan Presiden kita..... baca harakahdaily .











3 comments:

  1. Wahhh Pak pendai pekena kami no...

    Saya juga pernah dengar beberapa orang artis yang Bang Mat dalam ceramah.

    Moga-moga semua dapat merasai nikmat berubah...

    ReplyDelete
  2. IBH .....

    Dulu blog ni rasanya dah link dah,,, mungkin aku keluar seketikka sebab serangan malware....

    Apa pun sebab dah terkena aku link semula...sorry bro...

    ReplyDelete
  3. ARTIS dah tak laku memang lah macam tu ... cari makannnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari