boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 31, 2010

Wakil UMNO pun kena juga..

Salam Sejahtera..

Tiada niat dihati nak mengatakan padan muka, kepada mamat di gambar sebelah ni.., terkejut juga aku bila berita jam 7 00 NTV7 menyiarkan ahli parlimen Parit pu ada bersama dengan wakil-wakil NGO, wartawan astro dan lainb-lain lagi yang diserang oleh israel laknattullah sekarang ini dalam misi ke Gaza.

Inilah kuasa Allah yang mahu diberi kesedaran kepada YB ni, mohg-moga beliau sedar, yang presiden UMNO yang juga presiden dia telah melakukan satu kesalahan besar apabila menggunakan khidmat APCO Israel..

Moga-moga YB ni lepas ini ada kesedaran dan perubahan diri, kalau balik nanti dok macam itu juga, masih nak sokong UMNO, entahlah... mals nak tulis....

5 comments:

  1. aku dapat maklumat bahawa antara orang malaysia yang berada dikapal tu yang berkerjasama dengan memberi maklumat untuk penyerangan ini..

    ReplyDelete
  2. betul gak kata ang.. kalau dia tak sedaq gak tak taulah... baru dia tau Israel tu jahat...

    ReplyDelete
  3. Atau ini satu muslihat Israel.Serangan di sana untuk menyelamatkan Apco di sini.Dengan cara itu kerajaan di Malaysia boleh berhujah bahawa penasihat dari APCO bukanlah agen Israel(itulah yang mereka mahu),kalau agen Israel tentunya Misi Kemanusiaan Malaysia akan diurus dan dilindungi oleh APCO. Dengan strategi ini APCO di Malaysia akan selamat.Apa yang penting bagi Israel ialah dapat masuk ke negara-negara umat Islam secara halus, sedangkan setakat kutukan terhadap negara mereka tidak dihirau oleh zeonis.Kutuklah 1000 kali pun.

    Apapun kita sama-sama mendoakan
    misi orang-orang yang terpilih dari negara kita akan selamat, dilindungi dan diredhai Allah

    ReplyDelete
  4. politik tak habis2,sampai tahat ni nak main politik juga,ingat aku manusia bagini klu sembahyang pasti tak kushud,ingat lah iblis amat suka berkawan manusia bersifat bagini,bukan tiada niat,memang niat,cermin2 lah diri.

    ReplyDelete
  5. Anonymous, setuju dengan anda, apa saja isu buat modal mengutuk,masyaallah.......tidak berlaku pada kaum lain.......fikirfikirkanlah....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari