boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 12, 2011

Cukupkah dengan sekadar peringatan...

Sebelum ini petang tadi aku hanya terbaca di Mstar online, maka aku pun tulis entri kenapa-nak-sibuk-hal-rumahtangga-orang. lRupanya ada lagi banyak cerita disebalik tu...Siap keluar dalam berita TV9, dalam liputan lama beb, boleh berucap,, saya boleh bekerjsama sama dengan Datok Khusrin, sebelum ni pun dah bekerjasama sewaktu beliau menjadi Pengerusi Jais... Tu dia, macam ni rupa perangai wakil Presiden Parti negeri Selangor.



NONE

Maka bagi nak mengelak perkara lebih buruk berlaku, keluar arahan dari wakil SUA PAS Pusat dengan bermadah" Hasan Ali diingatkan patuhi pendirian PAS Pusat"

Yakinkah tuan-tuan dengan sekadar peringatan itu, cukupkah.., kalau nak dihitung dah berapa kali PSj PAS Selangor berkelakuan sedemikian, sampai Mursyidul Am sendiri mengeluarkan arahan diambil tindakan, tetapi biasalah, ding-dong, ding dong tindakan entah ke mana, yang ada seminar.... dan Dr Aziz Bari pulak yang jadi mangsa...

Oii perangai Hasan Ali aku dah tak larat nak dengar dah, yang cerita kat aku Ahli Pas juga, yang menjawat pegawai khidmat Tan Sri Khalid di Bandar Tun Razak, macam-macam hal..., cukuplah untuk pengetahuan aku tau seorang...

kalau sekali, dua kali masuk ketiga kali pun dah amaran keras, ni dah banyak kali oii, masih lagi dok peringat aja ka,, esok lusa buat lagi,,, mai PRU13 PAS gigit jari.....

4 comments:

  1. Aku rasa dia ni nak sangat jadi MB, tapi tak kesampaian, tu sebab dia meracau meraban. Dulu bersemangat dengar ceramahnya, tapi sekarang macam loya lah bila dia asyik buat hal. Itu lah penangan "pangkat" dan kedudukan melebihi segala2nya.

    ReplyDelete
  2. sekor ni tak habis habis buat hal. tak ada ke pemimpin lain ganti tempat dia. Tak nampak pun dia bersama saf pimpinan solat hajat dan demotrasi krisis air selangor. Jangan sampai teman panggil dia kurang ajar.

    ReplyDelete
  3. salam,pastikan dulu khabar berita tu,jgn main hentam kromo ja...kenyataan dr.hasan ali sebenarnya bkn mcm tu...media tipu

    ReplyDelete
  4. Jangan2 hasan ali menipu jemaah pas, haru biru jadinya!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari