boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 19, 2011

Duit Syiling Tumpah... Kemana Nak di bawa ?

Pagi tadi pengacara TV3 MHI Ahmad Fitri dok membebel mengenai kejadian di bawah, lihat gambar ni... anyak










Pagi tadi pengacara Ahmad Fitri dok membebel mengenai kejadian tersebut, apa hukumnya mengambik bukan hak kita,, betuilah tu... reseki depan mata, tengok orang lain ambik,, teringin jugalah, bukan nak ingatdah halal haram...

Cuma pengacara tu dok nampak yang depan mata sahaja,, yang tu duit syiling aja,, berapa banyak sorang-sorang boleh pungut,,, yang dok hentam juta-juta tu, tak nak pula bebel dalam TV,, bicara pun tak habis-habis lagi...

Oklah, lantak dialah,,, cuma aku hairan kenapa tak guna kenderaan pengawal keselamatan... kenapa bawa secara persendirian....

Duit syiling tu nak di bawa Labis kut,,, nak tabur duit ringgit-ringgit takut tak cukup,, jadi bawa duit syiling,...ramai sikit bebudak yang dapat,, betui tak ramalan aku ni....

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Pak Din...

    Ko baca dulu apa yang aku tulis kat atas gambar tu... Jika UMNO juga meletakkan calon wanita!!

    Apa yang aku aibkan....

    ReplyDelete
  3. Hang padam komen aku ya manjongmari.. hehe..

    APA YG HANG AIBKAN???

    Pak Leman yg sekolah darjah 6 pun boleh tahu apa motif hang buat gmbar side by side mcm tu.. utk memalukan dan mengaibkan Haslinda..

    Bukankah cara hang meletakkan gambar berkenaan seolah2 Haslinda itu umpama wanita jalang dan Cikgu Mala itu umpama wanita suci turun dari syurga??

    Aku komen ni utk menegur.. jgn aibkan org.. nnti Allah s.w.t buka aib kita smpai terduduk memikir nnti..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari