boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, July 7, 2011

Mereka sedang tidur - Yang mana lebih sexy... Ini bukan Elizabeth Wong

Salam Sejahtera,

Sekadar nak merehatkan minda.... tak ada kena mengena dengan sesiapa pun..sama ada yang hidup atau yang akan mati......




Gambar diatas ni gambar hanya sekadar gambar tok pekong patung Budha yang sedang tidur.....

Yang aku akan paparkan ialah gambar manusia sedang tidur, sama lebih kurang gayanya dengan tokong budha ni....


he he... tetapi ia ni sexy bro..... lebih sexy dari gambar Elizabeth Wong tidur yang heboh seketika dulu......

Kau orang nak tengok ka.... aku rasa tak payahlah.... patutnya aku siar malam tadi... tapi terpikir pulak,,, kang lihat gambar-gambar yang tak senonoh ni,, nanti ada pula yang jadi mangsa, sedangkan malam tadi malam khamis.... next malam ini nanti malam jumaat,,, malam bunuh syaitan..... nak lagi....

tapi tak apalah... aku bagi link untuk kau orang,,, aku tak sanggup nak cemarkan blog aku dengan gambar yang tak berapa elok dari segi mata memandang....

kau orang lihat sendiri tanggungnya,,, bagi aku lebih baik jangan lihat.... tak ada faedahnya.... kalau ada rasa juga nak lihat... sabar.... tunggu malam nanti baru klik.... tunggulah... sabar... dah selesai soalt isyak baru tengok... jeng-jeng.....

OK lah.. tak sanggup aku nak tengok, kau orang tengoklah... Klik Sini ....

.


2 comments:

  1. hahaha seksi kepala b***h. memang aku tak jadi nk bunuh setan.

    ReplyDelete
  2. Muka haram jadah nie? Khakkk ptuiihh .... Haram jadah betul. Ingat kan ada la muka amoi dlm video Trio. Nie mcm muka kepala toya jer. Haram jadah betul la muka nie.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari