boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, December 27, 2011

Tenaga dan keilmuan Dr Aziz Bari lebih penting di IPTA..

Aku cukup hairan dengan cara parti PKR berpolitik,,, Tak cukup lagikah kepimpinan yang sedia ada dalam saf kepimpinan PKR..klik merdekareview..

-

Ilmu undang-undang yang dimiliki oleh Dr Aziz Bari diperlukan oleh pelajar-pelajar yang juga anak-anak kita,,itu lebih penting buat masa depan politik Malaysia, setidak-tidaknya nanti graduan undang-undang dari IPTA UIA memiliki ilmu dan sifat seperti yang ada dalam diri Dr Aziz Bari..

Satu perkara lagi, secara peribadi apa yang aku nampak sikap ketegasan yang ada pada diri Dr Aziz Bari amat tidak sesuai berpolitik, terutama dalam parti politik PKR yang lebih kurang (baik sedikit) dari UMNO jika kita melihat, cukuplah berapa ramai cerdik pandai yang menyertai PKR kemudia berpatah balik,,,

Adalah lebih bailk,, paling baik Dr Aziz Bari berada dalam keadaan situasi sekarang, bebas membuat teguran kepada sesiapa sahaja dalam mana-mana parti Pakatan Rakyat, sebaris dengan Dr Asri Mantan mufti Perlis dan Dr Abu Hassan (Dr Google).... .

,

5 comments:

  1. salam semua saya sokong pendapat tuan. sememang prof aziz bari lebih diperlikan diuia! negara kita kering dengan para pengamal undang-undang yang berwibawa seperti beliiau. jika diuni luar kepakaran seperti beliau mampu meraih ganjaran yg tinggi.

    ReplyDelete
  2. yob, anak sy hmpir nk kena rogol masa anak sy jumpa prof aziz di bilik beliau... tp sy diamkan je..

    ReplyDelete
  3. Anony 7:50...

    Aku lebih percaya kalau hang sendiri yang rogol anak hang tu,, atau rogol adik hang....

    ReplyDelete
  4. alah hang pun rogol kelasi muda masa di singapore dulu kan,, alah nak sorok kat sape bro

    ReplyDelete
  5. Apa ke hal nak bincang pasal aziz bari yang saja cari glamour tu. Biaq pi la dia nak ke mana... bukan terer sangat dia kat uia tu... kasi problem ada larrr.. ramai lagi bijak pandai melayu yang ikhlas terhadap agama dan bangsa. Boleh blah lar dia tu!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari