boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, December 19, 2012

PARASIT dah hilang, kini HANTU pula berada dalam parti PAS.

Parasit-parasit yang sebelum ini heboh didalam parti PAS, kini alhamdulillah,, dah tak ada lagi rasanya,, bila bapa segala parasit dah dikeluarkan,,,




Tapi kini timbul lagi satu masaalah baru,, hantu pulak dah...


baca seterusnya Klik


Bila dah dikatakan hantu,, jadi hati-hatilah dgn tindak tanduknya...

Jom Turun beramai-ramai,,

9 comments:

  1. Yang duduk dalam PAS tu bukannya lekeh-lekeh punya maknusia boleh dikatakan semuanya faham agama akan tetapi disebabkan oleh ketamakan dunia segala apa isue yang dibangkitkan semuanya tidak menjuruskan kearah kebaikan sebaliknya hanya menuding jari kesana kemari, apakah PAS sudah hilang arah untuk memberikan arah pandu kepada ummah untuk kejalan yang benar yang dituntut oleh Agama islam yang suci itu.

    ReplyDelete
  2. hantu syiah mmg manyak oooo...

    ReplyDelete
  3. Pemimpin PAS seringkali menonjolkan diri mereka sebagai seorang yang warak dan faham Islam akan tetapi tindak tanduk dan percakapan langsung tidak menggambarkan sedemikian.
    Adakah pemimpin-pemimpin PAS merasakan merekalah yang terhebat hingga orang lain yang tidak sependapat dengan meraka akan dilabelkan sebagai hantu aka syaitan. Pemimpin PAS perlu lebih kerap merujuk Al-Quran & Hadis dalam menyelesaikan sesuatu isu bukannya menggunakan logik akal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua setuju dgn lu bro ,,,, !! ini tak boleh di nafi kan, akhlak hancussssssssssss tapi tak semua nya !!! ado lah seekor duo yg hancussssssssss

      Delete
  4. Mahfuz pun dah pandai cakap 1 malaysia

    ReplyDelete
  5. betul tu... pemimpin umno lagi faham agama berbanding pemimpin pas, tengok la sheikh najib... presiden umno.. dah pergi haji... selalu baca khutbah kat masjid2.. isteri dia pula ustazah rosmah.. menutup aurat dgn sempurna... sesuatu yang tak pernah dilakukan oleh mana2 isteri pemimpin pas... pemimpin2 umno yg lain pula tk kurang hebatnya amaalan Islam...ambik cth nazri aziz... anak dia berapa orang hafiz al-Quran??? anak pemimpin mana ada macam tuuu !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju dgn pendapat kau. Orang2 bodoh je masuk Pas manakala orang2 cerdik semua masuk ameno kata Tok Kutty. Hahaha

      Delete
  6. setuju dgn anon 9:17

    pemimpin pas jarang rujuk quran dan hadis sebelum bercakap sebaliknya pemimpin2 umno akan rujuk quran dan hadis dulu sebelum keluarkan kata-kata HARAMJADAH dan buat isyarat lucah "F***k" kerana semua rujukan ini ada sandarannya iatu para ularmak yang bermain politik partisan dalam jubah mufti maka akan terbitlah hukum2 haramsanaharusini.

    wallahuaklam.

    ReplyDelete
  7. Ya yg duk dalam pas mana ada buat blog kutuk2 org...org umno ja yg buat mcm tu

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari