boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, December 9, 2012

Sebarkan! - Video dan gambar pemuda UMNO yang menikam petugas PR

Sama-sama kita sebarkan...  nak harap tindakan undang-undang dari pihak berkuasa polis entah,, kalau diikutkan pada malam itu juga polis boleh bertindak menghalang kekecohan berlaku,, tetapi biasalah...






Video menunjukkan seorang pemuda memakai helmet dari arah penyokong UMNO meluru ke arah petugas Pakatan Rakyat dan menikam salah seorang petugas Pakatan Rakyat menggunakan kerambit kemudian ditarik kebelakang oleh Penyokong UMNO








Jom Turun beramai-ramai,,

16 comments:

  1. Hantar pada bomoh siam bomoh orang asli dan tiupkan santau angin pada dia.Gambar dah ada bukan nak susah

    ReplyDelete
  2. PDRM tidoq lagi? Mana perginya peralatan canggih, mana perginya anggota SB yang bawa kamera dan amik video diperhimpunan ramai.

    ReplyDelete
  3. THE GRAND PLAN


    Salam. Alhamdulillah saya dah lama hidup di negara kita ini. Sepanjang tempuh tersebut sekarang ini lah saya nampak berapa parahnya persaudaraan orang-orang Melayu/Islam sesame sendiri.

    Bila nak PRU kali ini saya gerun sebab jika kita orang Melayu/Islam tidak insaf kita akan berbunuh sesame sendiri (Nauzubillah Hi Min Zalik).

    Sebagai “orang tua” saya terpanggil untuk menulis beberapa perkara yang saya harap anak-anak muda dan saudara sekalian akan memikirkannya secara teliti dan mendalam. Tolak perasaan dan ketepikannya dahulu.

    Dasar penjajah memanglah nak memecahbelahkan rakyat dinegara takluknya. Di negara kita yang didiami orang Melayu telah dibawa masuk Bangsa Cina dan India.

    Orang Melayu (majoriti) serta Cina dan India telah bersatu untuk mendapatkan kemerdekaan. Alhamdulillah kita telah Merdeka pada tahun 1957. Oleh kerana Melayu majoriti, bangsa lain ikut setuju apa yang diutarakan oleh Orang Melayu. Tetapi tetap terpendam didalam hati mereka cita-cita untuk menguasai pemerintahan negara ini.

    Berbagai strategi telah dirancang dan digunakan mereka. Umpamanya “strategi sokong dan hentam.” Di wujudkan dua kumpulan satu bersama dengan orang Melayu yang memerintah (menyokong) dah lagi satu yang menghentam. Strategi ini sungguh efektif. Sedikit demi sedikit kuasa Orang Melayu terhakis.

    Apabila Singapura merdeka ia telah bersatu dengan Malaysia. Tetapi oleh kerana lain pendirian Perdana Menteri Lee Kuan Yew dengan Allahyarham Tunku Abdul Rahman maka Singapura telah menarik diri keluar daripada Malaysia.

    Tindakan keluar Singapura merupakan satu kesalan yang amat sangat kepada Lee Kuan Yew. Kalaulah dia sabar sudah tentu Negara Singapura lebih besar lagi daripada sekarang. Alhamdulillah Allah telah selamatkan negara kita, Islam dan Orang Melayu daripada MEREMPAT DI NEGARA SENDIRI seperti orang Melayu disana sekarang ni. Tetapi cita-cita negara yang lebih besar ini masih terpendam dihati mereka.

    Peristiwa 13 Mei 1969 merupakan langkah pertama untuk mengambil kuasa negara ini. Alhamdulillah KERANA ORANG MELAYU BERSATU CUBAAN TERSEBUT GAGAL.

    Mereka sedar kalau Orang Melayu bersatu mereka takkan dapat menguasai negara ini. Kalau nak berjaya PERPADUAN ORANG MELAYU MESTILAH DIHANCURKAN .

    Sebab itulah mereka bersatu dengan PAS dan PKR. Mereka tahu PAS tak ngam dengan UMNO/BN. Saudara tanya diri sendiri - Kalau tiada UMNO/BN hendak ke DAP bersatu dengan PAS?

    Sekarang mereka duduk tepi gelanggang dan tengok orang Melayu PAS dan UMNO bergaduh dan berbunuh sesame sendiri. Bila Orang Melayu/Islam BERPECAH senang mereka ambil alih pemerintahan negara ini sebab mereka majoriti dan Melayu/Islam minoriti.

    Keadaan ini akan jadi lebih teruk lagi sebab mereka akan bersatu dengan negara jiran kita. Masa itu kitalah jadi minoritI dan mereka majoriti. ORANG MELAYU/ISLAM AKAN HIDUP MEREMPAT DINEGARA SENDIRI.

    INI YANG HARUS KITA INGAT DAN HINDARI. SEBAB ITU SEMUA ORANG MELAYU/ISLAM MESTI BERSATU. JANGAN KIRA PARTI. KIRA KITA ORANG ISLAM/BANGSA MELAYU DAN BERSATU MENCEGAH DARIPADA TERLAKSANANYA “GRAND PLAN” TERSEBUT”

    “Grand Plan” ini akan dapat digagalkan bila Bangsa Melayu/Islam bersatu. Jika tidak terkuburlah Orang Melayu PAS, UMNO dll.

    KALAU TAK BERSATU SAYA ANGGARKAN PALING LAMA ORANG MELAYU/ISLAM DAPAT MEMERINTAH NEGARA INI IALAH 10 TAHUN LAGI.

    Allah selamatkan kita daripada BALA TERSEBUT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakaka....pencacai UMNO ni oiii... tak ada modal nak komen,,, spin cerita....udah-udah le... kalau UMNO mampos pun, orang melayu tetap selamat... Bukan UMNO yang duk selamatkan melayu...pelingkup adalah...

      Delete
    2. hehehe pencacai racist :)

      jenis ni kalau cina atau india muslim pun dia tibai jugak.
      pencacai jenis ni amal ajaran agama 'melayu'.. kalau tanya dia, hanya melayu saja yg layak masuk syurga.

      Delete
    3. Haha...nak tergelak komen orang tua ni.... Ha ni yang reply ni pun orang tua jugak... Insaf2lah diri tu jangan dok kena tipu jer dengan Mahathir laknatullah.. Kalau kira percaya kepada Allah yang Maha berkuasa, yang akan hilang adalah Melayu nasionalis bukan Melayu Islam.. Kalau abg tak faham pergilan mengaji balik semula supaya dapat pencerahan.. Setakat itu jer lah dulu komen kawan ni... yang lain2 reserve dulu..

      Delete
  4. Sedih Melihat Nasib Agama Islam, Masa Depan Orang-Orang Malayu dan Cucu Cicit Kita Dan Negara Kita Yang Kita Cintai Ini BINASA.

    Apa yang saya nampak kita orang-orang Melayu akan membinasakan diri kita sendiri, agama Islam dan masa depan cucu cicit keterunan kita.

    PUNCANYA ADALAH PERPECAHAN DIKALANGAN ORANG-ORANG MELAYU ISLAM ITU SENDIRI.

    Kita perlu kaji sejarah negara jiran di selatan Semenanjung Malaysia. Asalnya Pulau itu milik Melayu. Melayu yang memerintahnya. Bila berlaku perpecahan dikalangan orang-orang Melayu di situ Bangsa Asing dapat menguasai negara tersebut. ORANG MELAYU DI NEGARA ITU HIDUP MEREMPAT DI NEGARA YANG PADA ASALNYA ADALAH MILIK MEREKA.

    DIANTARA KESAN BURUKNYA ADALAH:

    1) Tak mungkin orang Melayu boleh menjadi Perdana Menteri di negara tersebut.
    2) Tiada juruterbang/pilot Melayu bagi pesawat pejuang tenteranya.
    3) Azan tak bolek kuat dan speaker mesti menghala kedalam masjid
    4) Saluran TV kegemaran orang Melayu tidak dibenarkan mengucap “Assalammualaikum” semasa memulakan apa jua rancangan
    5) Dalam tentera kalau orang Melayu dapat jadi Sarjan sudah kira bernasib baik
    6) Bila menghantar alatan-alatan tentera - tentera daripada Orang Melayu tunggu di gate sahaja dan tidak dibenarkan masuk kedalam pengkalan.
    7) Penduduk-penduduk Melayu dipecah-pecahkan supaya tidak kuat.
    8) Bangsa yang sama dengan pemerintah dibiarkan/digalakkan untuk menjadi rakyat negara tersebut. Ini terus menenggelamkan majoriti Melayu disana.

    Apa yang menyebabkan berlaku keadaan tersebut ialah PERPECAHAN DIKALANGAN ORANG-ORANG MELAYU.

    MAHUKAH KITA KEADAAN TERSEBUT BERLAKU DI NEGARA KITA???

    Sebenarnya penindasan dan tekanan terhadap Orang-Orang Melayu secara halus telah pun mula berlaku di salah sebuah negeri di Negara kita ini.

    Kalau kita tidak berkuasa dinegara kita ini jangan MIMPIKAN Orang Melayu menjadi:-

    a) Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri (mungkin satu penggal saja)
    b) Menteri di Kementerian yang penting seperti Kementerian Kewangan dll.
    c) Menjadi Ketua Setiausaha Negara
    d) Menjadi Ketua Polis Negara
    e) Panglima Angkatan Bersenjata kita, Tentera Darat, Laut dan Udara
    f) Pegawai-Pegawai Daerah
    g) Dan lain-lain jawatan yang dipegang oleh Orang-Orang Melayu kini.

    JANGAN BIARKAN KEADAAN TERSEBUT BERLAKU DI NEGARA KITA INI!!!

    Kehancuran Agama Islam, Bangsa Melayu dan Negara ini boleh dielakkan!!! BAGAIMANA?

    ORANG MELAYU MESTILAH BERSATU

    Jangan kira Parti – PAS, UMNO atau PKR. KITA BERSATU ATAS DASAR KITA ORANG ISLAM DAN ORANG MELAYU.

    Bila bersatu kita tidak perlu “MEMINTA SEDEKAH UNDI UNTUK MEMERINTAH NEGARA KITA INI”

    Hukum apa pun boleh kita laksanakan – UNDANG-UNDANG ISLAM, HUDUD dan sebagainya boleh kita laksanakan sebab KITA BERSATU DAN KITA MAJORITI.

    Sekarang ni baik parti apa pun PAS, UMNO, PKR tak mungkin dapat melaksanakan Undang-Undang Islam OLEH KERANA KITA BERPECAH. Ini memang di sukai oleh bangsa asing. JANGAN KITA MELUTUT KEPADA MEREKA.

    Ingat perintah Allah dan Rasullullah saw. Kita ORANG ISLAM mestilah bersatu barulah kita kuat.

    SAYA CABAR PEMIMPIN PAS, UMNO DAN MELAYU DALAM PKR SUPAYA SELAMATKAN ISLAM, ORANG MELAYU DAN KETURUNAN KITA.

    KETEPIKAN KEPENTINGAN DIRI SENDIRI DAN BERJUANGLAH UNTUK ISLAM, BANGSA MELAYU/KETURUNAN KITA DAN NEGARA KITA.

    “BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH”

    Ingat “Mereka Berpecah” Untuk Menguatkan Kedudukan Mereka.

    Jangan Perpecahan Kita Mengjahanamkan Agama Islam, Bangsa Melayu Dan Negara KITA.




    INGAT “GRAND PLAN” MEREKA UNTUK MENYATUKAN NEGARA KITA DENGAN NEGARA DI SELATAN TANAH AIR. JIKA BERLAKU MEREMPATLAH ORANG MELAYU DI NEGARA SENDIRI

    Saudara Ikhlas Memperjuangkan Islam, Bangsa Melayu Dan Negara Melayu ini ??? Tolong Sebarkan Nota Ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woiii... UMNO no point nak jawab,,, ubah issu penyatuan melayu pulak dah...

      Delete
    2. SAYA CABAR PEMIMPIN PAS, UMNO DAN MELAYU DALAM PKR SUPAYA SELAMATKAN ISLAM, ORANG MELAYU DAN KETURUNAN KITA.

      bubar pas, umno & pkr & tubuh satu parti baru.....nik aziz, najib & anwar setuju ka? semua nak jadi kepten la!....kuasa kuasa & kuasa.

      Delete
    3. untuk 5 tahun, acu try kita ubah JANGAN UNDI BARISAN NASIONAL...
      beri peluang kpd PAS, PKR & DAP...

      UMNO / BN...... duduk diam2 sudah... kasi rehat sbb dah perintah setengah abad.... tapi masih tak mampu...

      yg Umno/BN mampu kayakan diri sendiri, kroni.... adelah...

      Delete
    4. Ooi Orang tua, kami tak kira apa2 lg, kami cuma nak jatuhkan UMNO/BN je. Yang lain kita cerita kemudian.Satu lagi nak tanya sikit kat orang tua ni, berapa lama dok kat Singapore. Walaupun Cina perintah tapi dia jaga rakyat dia. Yang Penang bagi orang Cina perintah masa BN dulu apa hal.

      Delete
  5. Anonymous December 9, 2012 7:27 PM, haram dan berdosa besar menyihirkan orang lain untuk apa-apa tujuan.

    ReplyDelete
  6. Aku doakan haramjadah ni mampus dilanggar lori taik. Ini memang spesis haramjadah sebab mak bapak dia pun spesis yang sama juga, jenis haramjadah melahirkan seekor haramjadah

    ReplyDelete
  7. dari penulisan MM, mmg nampak sgt dia x profesional lansung.. kesian2

    ReplyDelete
  8. alangkah bodohnya bangsa melayu yang tidak dapat mengemal mana satu bauk dan buruk. taksub buta tuli, bersatulah bangsa melayu demi kepentingan agama islam dan bangsa. Cuba lihat apa untungnya melayu kalau UMNO jatuh. Adakah PAS da cakappat pegang teraju pemerintah..... Tidak mungkin..... Karpal singh akan you kerusi sikit saja.

    ReplyDelete
  9. AKU RASA DIA NI YANG TIKAM PETUGAS PR TU https://www.facebook.com/inspektor.herry

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari