boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 26, 2013

Senang aja menteri umno ni jawab isu anak lelakinya..

Nak kata tak bersekolah,, mustahil,,, tapi cara jawapannya macam ... macam apa ya....?!)(*&^%$#@!...





Baca sepenuhnya Klik Sini

Macam ni punya menteri yang Najib pilih,,, adui... lunyai....

2 comments:

  1. Nuar masa muka mula kena tendang dgn mahathir kata , dia miskin. Cuma ada kereta proton saga dan pajero aje.
    Dia pun tak mau jawatan PM. Dia kata" saya tak ingin dah jawatan tu. Hampa ambiklah. Saya cuma nak bersihkan nama saja "
    Tup tup keluar penjara jadi kaya raya. Kereta mewah , rumah mewah dan selalu keluar negara. Boleh sewa jet lagi.
    BOLEH CAYA KE?

    ReplyDelete
  2. Sesiapa pun yang lahir kat dunia ni memang bercita-cita nak jadi kaya. Kalau dari keluarga sememangnya dah kaya maka ditambah pula bercita-cita nak berkuasa. Cuma yang jadi persoalannya, macam mana boleh jadi kaya sedangkan sumber pendapatannya tak nampak tanda....

    Sebagai contoh, aku cuma mampu memiliki sebuah rumah teres dua bilik saja, tapi secara tiba-tiba aku dilihat selalu pulang kerumah dengan memandu kereta MERCEDES-BENZ S-CLASS (A) - RM 289,800, apakah aku melakukan kesalahan ?

    Jawapannya adalah tidak kerana aku cuma jadi pemandu ketua sebuah syarikat. Dan aku bawa pulang kereta itu kerumah atas keizinan boss syarikat. Tapi yang menjadikan aku bersalah adalah pandangan jiran sebelah menyebelah. Dari mana aku dapat sumber kewangan sehingga aku sanggup menanggong hutang sebuah kereta mewah. Persoalannya apakah kemusykilan itu terhenti begitu saja atau mereka mahukan penjelesan dari aku berserta bukti ?

    Anak Nazri nak beli apa pun, siapa peduli.... Disebabkan Nazri itu adalah ahli politik yang sentiasa bergelumang dengan persepsi maka sudah sewajarnya orang akan menimbulkan persepsi mereka bahawa anak Nazri terlibat dengan rasuah hasil kerja ayahnya kerana dia dilihat tidak mempunyai pekerjaan dan perniagaan khusus yang boleh dikategorikan sebagai orang kaya.

    Ini disebabkan bahawa berdirinya kerajaan persekutuan yang dipimpin oleh Najib sebagai pentadbir negara Malaysia adalah berasaskan rasuah..... maka kekayaan yang dimiliki oleh orang yang berkhidmat dalam jagaannya memang patut diragui dan di selidiki.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari