boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 17, 2014

Jom dengar ucapan bakal calon PRK Parlimen Teluk Intan - Wanita melayu pertama..

Satu penghormatan buat wanita melayu dari parti rasict Dap mengikut kata melayu umno... ha ha ha,, nasib baik dia masuk Dap.., ada faedahnya dari masuk umno...


Sebelum aku paparkan ucapannya,, lagi sekali aku letak ucapan pertama sewaktu beliau masuk parti Dap tahun lepas...


Panas juga beb,, 12 400 lebih view video ni, secara mudah beliau dah popular,,,tak ada masaalah beliau nak jadi calon...

sekarang dengar ucapan nya sebentar tadi...



Dipos oleh Ah Lis.




Ada macai umno yang jeles kata Dyna jadi barua DAP,,, ok juga ler,,, MCA ada nak bagi kerusi depa kat wanita umno,, daripada jadi umno yang penuh skandal dan dilembukan,, adalah 10 kali baik duduk dalam Dap..

Gigit jari lagi ler Najib...apa pulak pengumuan Najib nak naik harga apa lagi yer...

a

14 comments:

  1. setuju sgt drp masuk amno, 100 kali lebih baik masuk dap. org2 dap berjuang atas prinsip yg mereka percayai. amno apa pulak? menatang yg nampak baik di depan tapi belakang huh.. menipu memfitnah mengugut menindas jual negara berpura-pura semua ada, main dgn duit kelam mata, keluar amno masuk balik semua boleh saja, sanggup makan muntah sendiri. kejujuran jgn dicari dlm amno.

    ReplyDelete
  2. Hahaha...hehehe...kelakar siot bila baca komen bhai mm...dyana sofya tlh mnjd ikon kpd org yg mngakui perjuang isle tulin ala pas...hahaha hebatnya dyana sofya sbgi melayu bkn kerana semangat melayu atau roh melayu yg dyana trjemahkn dlm budi dan bakti kpd melayu...ttp kerana politiknya...hebatnya dyana memilih dap wlupun secara jelas menolak utk mnjd ahli pkr...

    hahaha...dyana mnjd wanita muslim yg
    dipuji dan dipuja bukan kerana imej islam atau wanita solehah spti yg selalu bhai mm dendangkn utk mnhina wanita muslim lain...hahaha hilang tntng ketakwaan serta imej islam dan seseorg wanita itu dianggp lbh mulia wlu tiada unsur2 islamik..yg pntng politiknya dap wlupun dyana secara jelas menolak utk brsama kaum muslimah pas...hahaha apa ada pd iman dan takwa yg pnting ahli pr..

    kpd mana2 pnyangak, perompak, penyamun, peliwat, penzina waima pelacur sekalipun..lu org akan mnjd manusia yg tnggi darjatnya dgn hnya mndaftar mana parti politik dlm pr..lu org ttp mnjd melayu yg lbh melayu wlupun memilih dap..lu org lbh muslim dari muslim lain klu benci pas ttp memilih dap...

    hahaha...bhai mm, manjung ngan tlk intan tak jauh...cuma aku hrp lu jgn trlbh trgoda dgn ikon wanita melayu muslim tajaan dap smpi lupa diri bhai..hahaha jgn kerana dyana rambut lu warna perang..jgn lk tukar imej seluar paras lutut brsama kasut sport..

    bhai mm..lu sbgi blogger yg mngaku perjuang isle ala pas..takkn lu tk dpt beza atau fhm prkataan' MCA' dan utk apa prnubuhan mca...hahaha smpi camtu sekali hebatnya dap wlupun melayu tk smpi 1% dlm dap...bhai mana lbh islamik pas atau dap..mana lbh mulia dap atau pas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceng ce cengg.. tu dia... Juragan aksi tunggang terbalik datang lagi...

      Delete
    2. Hang sokong sape plak.rafidah aziz...rosmah....azalina...shahrizat nfc...hehehehe.haper2 haper laaa...

      Delete
    3. Nasib baik dia masuk dap. Kalau umno dah sah kena maki dgn pas kerana tak tutup aurat.
      Tapi tak pa lah. Sebab MM dah keluar fatwa dulu. Ia itu fatwa boleh berubah rubah ikut keadaan.
      Maklumlah matlamat menghalalkan cara.


      Delete
    4. opah jiran juragan69May 17, 2014 at 9:15 PM

      Ada lagi juragan69 si penghina Baginda Nabi s.a.w. Bila nak tumpor? Elok mati kena langgor dengan lori babi yg org anti hadis bawak

      Delete
    5. Bhai 852 hang dengan juragan sama saja fatwa yang boleh berubah tu yang macam mana, kalau tak pakaii tudung tu bukan fatwa itu hukum hang sekolah mana aku pun tak, kesian anak sapa ni. jangan jadi bodoh tak boleh diajar ceerdik sampaii tak boleh di ikut.

      Delete
  3. kepalabapakjuraganMay 17, 2014 at 11:40 PM

    dengar cite umno bertungkus lumus turun ke t.intan berkempen nk jatuhkan melayu dap ni...dia beria2 nk penaik cina gerakan siap peluk cium masa berkempen hadoi,bomoh bwk sabut kelapa pulak buat magic masa kempen dgn wanita umno sg. manik kikiki

    mudah2an calon dap ni menang dan dpt membuang mcm2 khurafat yg umno ajar pd org2 kpg,Insyallah mak beliau yg merupakan bekas xco umno tau segala bentuk kejahatan yg dibawa bekas rakan umno

    ReplyDelete
  4. Aku x paham btul la dgn org2 Pas ni korang ckp korang menyokong Islam tp korang bleh menyokong Dap yg menentang keras hudud & Islam.Tlg la jgn jd bodoh wahai lebai2 Pas..ingatlah setiap undi yg diberikan kpd Dap adalah penghalang kpd plaksanaan hudud!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1158 apa beza tolak islam dalam keadaan tak tahu dengan tolak islam dalam keadaan tahu hukum hudud iitu akidah bagi orang Islam.

      Delete
    2. Bhai 1058...apakh jika hudud tk 'dilaksanakn' maka akidah umat islam itu tidak lg mnjd islam??? Selain melaksanakn hudud apalg yg kepimpinan kini yg dikatakn 'tolak' islam...

      bhai, apakh bila pas yg jd pemerintah maka hudud itu dilaksanakn sepenuhnya kpd rakyat tnpa mngira apa bangsa dan agamanya...apakh pas akan menutup tmpt2 yg dikatakn maksiat mngikut islam ttp tidak kpd agama lain...apakh pas tidak akan peduli dgn hak kaum dan agama lain...jika msh mnhormati (sbb rakan sekutu dap dan pkr) jd apa beda dgn umno mnhormati hak mca, mic dn parti komponen lain yg bkn melayu dan islam..

      bhai..sejujurnya! Apakh hudud akan dilaksanakn sekiranya PR yg menang...apakh pm dari pkr atau pas akan laksanakn hudud dn pergi mampus dgn dap???

      hahaha...kelakar bha, ngan cara pimpinan trtingi pas kencing ahlul pas demi mnjaga hati pimpinan dap dan pkr...apakh anwar mnyokong kuat hudud atau mnjd balaci kpd dap demi gelaran PM..

      kemana pergi kehebatan pimpinan pas yg dendang kn hudud pada ahlul pas ttp kecut utk bntngkn draf hudud di parlimen apabila dap menempelak..bntngkn draf di parlimen kerana umno mmberi green light..lksanakn hudud dikelantan dan kemudian dinegeri bwh pr agar buktikn pas dan pr benar2 parti yg bersatu utk rakyat??..waktu itu aku pasti pilihan yg ada utk negara malaysia ialah HUDUD...

      Delete
  5. mana ada peluang nak jadi calon dalam umno klau muda macamni... jadi pelekat poster leh la..
    calon dlm umno klau tua2 boleh la..akirnya jadi menteri ayam... yg tua makan belum kenyang... mana boleh bagi yg muda.. nnti depa naik kepala...

    ReplyDelete
  6. haiyya... ini macam ka..dlm mcm...gerakan..mic.. ada mulayu ka..
    dlm dap ada macam2 wow.
    apa sudah jadi dng org mulayu ha.. masuk kominis pun boleh kot woi melayu..
    anak umno jadi dap... tapi takdak lagi anak pas jadi dap kot.. jadi hnya tinggal umno tua saja yg dok sayang umno
    ... org muda dan anak umno dah tak mau kat umno.. depa masuk dap... pasai apa jadi laguni...

    ReplyDelete
  7. ala... bukan hanya manusia dr umno je ada otak yg boleh jd pemimpin bagus..yg penting jaga kebajikan rakyat,bkn kaki tipu,bohong fitnah dll..KAMU PERCAYA KALU DAP MENANG HAK MELAYU TERGADAI?LOGIK KAH?bukan mudah ubah perlembagaan kite....hehehe bagus cuci otak tu dgn sabun TROJAN spy ble berfikir waras...wahai pengampu2 umno

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari