boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, September 14, 2014

Lihat perangai Ahli Parlimen Taiping ..

Mungkin dia dah lama jadi Adun Pantai Remis, kemudian ambik pula Parlimen Taiping, sempat jadi exco selama 11 bulan, jadi banyaklah kumpul harta..

Itu tak kisah, tapi sebagai ahli politik tunjuklah sikap yang boleh dicontohi,, jangan jadi serupa samseng...

Tengok brand lah kereta apa.. bukan proton saga BLM...



Kereta mahal,, mana boleh lari 110 kmh/j..tarak syok...



Kereta mahal,, ada lambang stiker ahli parlimen, boleh sesuka parking kat tempat motosikal,,, apa ni.. belum lagi jadi menteri... 



Ada sepuloh saman,, apa mau hairan.. wang banyak.. boleh bayar punya...

tengok gayanya masuk rumah, tak reti buka kasut..

31 comments:

  1. Rahsia Teragung Lelaki Sejati Terbongkar !!
    ‘Royal King’ - This Is What Women Really Want !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete
  2. Dari 10 kesalahan jalan raya yg tersenarai itu, hanya satu kesalahan di lampu isyarat dan selebihnya melebihi had laju direkod oleh kamera. Jika 0.1km/j lebih drp had laju yg dibenarkan dari segi undang2 dikira salah juga.
    Gambar parking di tempat letak motor, jika dienlargekan ada pemandu duduk dlm kereta itu. Boleh jadi menunggu kereta di depan yg sedang hendak keluar.
    Apa masalahnya dia memiliki kereta mewah? Lainlah jika dapat dibuktikan dia membeli dgn wang rasuah atau dapat dgn cara jenayah.
    Sebagai orang melayu, ahli PAS pula tu dan tentunya Islam janganlah tunjukkan hati kotor yg tidak semenggah langsung tanpa usul periksa terlebih dahulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo...ada drebar kat dlm kereta tu ye? Patut la side mirror terkatup...

      Delete
    2. cukup ke gaji & elaun utk memiliki segala kemewahan itu..

      Delete
    3. Sekarang orang Pas sudah tidak bolaih di percyai lagi.macam ustaz tapi sikap macam orang tak berilmu..hati kotor orang tak nampak.tapi muka kotor jelas nampak.itu dia adalah MM

      Delete
  3. Thanks for every other informative web site. Where else may just I am getting
    that kind of info written in such a perfect way? I've a mission that I am just now running on, and
    I've been at the look out for such information.

    Also visit my web-site Garcinia cambogia xt

    ReplyDelete
  4. Amboi kamu ni MM.pandai kamu mencari berita bila terkena pada PR.kemana harta menteri Umno ,peminpin besar Umno.mereka miskin ke?bodoh dan busuknya hati MM ni ,begini ke cara orang Pas mendedah rahsia orang,kalau kamu bijak semua peminpin yang ada harta berlebihan kamu siarkan baru adil namanya.Bodoh.Sebab itu di katakan bahawa kamulah pemecah Pakatan,sekarang musauh PR bukan hanya Umno tapi orang Pas seperti aku.Syaitan berwajah manusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa ya bhai..klu ada je melayu yg mewah kita kaitkn dgn umno lah, kroni lah, rasuah lah...ttp bila kena kt cina maka kroni hilang, rasuah hilang, kepartian hilang...adakh di bumi malaysia ni sewajibnya yg kaya dan jutawan itu bukan melayu...jika melayu maka wajiblah pula kita sebagai 'melayu' sepakat utk maki dan mndoakan kejatuhan dan kecelakaan melayu yg berjaya...

      adakah dlm pr semuanya hidup dlm daif...bhai sejujurnya adakh lu tk mngimpikn kesenangan dan kemewahan...adakh Allah utk ahli pr melarang ahli pr yg melayu muslim tidak mncari kekayaan dunia..rezeki dan takdir bkn kerja kita bhai..jika kita jujur InsyaAllah kita juga mmpu tnpa mnjdkn kepartian sebagai halangan.. adakh kegagalan dlm takdir kita maka kita tk perlu muhasabah ttp maki dan kutuk lh melayu lain...

      Bhai..jgn singkatkn akal dgn hnya brsndarkn syak dan perasaan hasad.. jika benar ada unsur2 rasuah pastikn ia benar dn bkn sekadar tuduhan... yakinlh jika seseorg itu mncari kekayaan dgn cara yg salah maka kita biarkn Allah mnhukum kerana kita juga hamba Nya yg juga mmpu mndpt dosa dgn hati dan perasaan hasad tnpa bukti...

      Delete
  5. Bersangka baik laa kita kepada saudara-saudara kita..

    ReplyDelete
  6. rocky the great flesh brown vibrator says: ape nok heran..udoh adat menteri Perok lagu tu; cecube mike2 sume tengok melimpoh kaye Romeli Ngoh Talib sampei si Jejai kaye raye. tengok Nazeri Azis sampai anok die si Nedim sampai idok tahu ape lagi nok beli; Zahed Hamidi 6 biji jam rege RM1.5 jute, huuuuuuiiiii.....ape nok ribot wehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela bhai...pemimpin pr semua tngl di rumah pprt takpun setingan..jam pun beli kt gerbang mlm..paling standard pun dlm tesco atau mydin..pemimpin dap pun hnya mmpu tngl kt kg baru (dulu camp cina)..tp rapat tul lu ngan zahid ya smpi lu tahu berapa jam yg dia ada dan berapa harganya... pemimpin dap semuanya hidup bangsat sama cam pemimpin pkr dan pas ya...kesiannya..

      Delete
    2. Bodoh betul juragan nie.bangang tak sudah.tengok jer jam zahid tu,dah tahu berapa harga nya.pencacai bodoh jer yg tak tahu harga sebab malas cari maklumat.udah ler malas,bodohbangang plak tu.

      Delete
  7. Haji hadi Dan Khalid rembat tropicana sorok di Kepulauan cayman apa cerita... Pas pun manusia nak merasa jugak... Setakat gaji ostad banding dgn lawyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah tengok ke rumah2 pemimpin2 PAS?
      Lu sua nangis punya!

      Delete
  8. mnta admin tlg pusing di kawasan perumahan mewah di country height dn lihat rumah besar serta kereta berderet di rumah. tlg dedahkan. baru adil. pergi jg di sekitar negeri2 dn buat pendedahan mcm ni!

    ReplyDelete
  9. Banyak lagi belukan macam ni. Kalau tak percaya cuba ikut. Dalam 'zaman' PR ni, semua berlumba-lumba kumpul apa yang boleh di renggut !

    Jangan hanya nampak salah bukan sebulu ! Tengok, baca, analisa dan nilaikan....

    ReplyDelete
  10. Org cina walau tak jadi sp pun memang pandai buat duit. Org melayu jadi melayu bila jadi wkl rakyat jadi kaya segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow...bhai, lu mesti insan kesayangan pemimpin dap...hnya cina je yg pandai dan negatif wajibnya melayu...lu dlm kategori yg mana agaknya ya...klu tngk nama melayu muslim...ni spesis 'buang' watak seorg 'melayu' didlm filem sarjan hassan....

      Delete
  11. Org cina walau tak jadi sp pun memang pandai buat duit. Org melayu jadi melayu bila jadi wkl rakyat jadi kaya segera.

    ReplyDelete
  12. tak kisah la 10 kesalahan ka 1 kesalahan ka...

    tak kisah la ada pemandu ke takdak pemandu ka...

    tak kisah la lebih 0.1km/j ka terlebih 14km/j ka...

    tak kisah la yang tulis nih ahli pas ka ahli dap ka...

    tak kisah la yang dituduh tu ahli dap ka ahli pas ka...

    awak tu bukannya ahlil parlimen dilantik...

    awak tu ahlil parlimen yang dipilih...

    maknanya awak tu wakil rakyat...

    buruk bagaimanapun perangai anda di belakang tabir...

    sekurang-kurangnya tunjukkan teladan yang baik kepada rakyat yang memilih awak di depan tabir!

    ReplyDelete
  13. Yb dap nie mmg smbang jer lebih..sembang mcm merasai kesusahan rakyat sgt..lbh kureng je mcm yb BN...bt keje x bgs mana..diri sndiri hdp mewah..x bg apa2 sumbangan lgsung ponn..puii

    ReplyDelete
  14. Lu hati busuk maa...

    ReplyDelete
  15. Alah mmg btl pn..yb2 dap mmg jenis kaya2..mana ada nk bntu melayu2 yg susah..ada pnh tgk yb nie turun kg melayu or kg cina bg bantuan..hdp senang lenang..pastue tnjuk mcm baik sgt cerita pasal kesusahan rkyat..klu ada pn brp kerat jerla yb dap yg btl2..yg aku Respek yb Capek dari aulong tpg dlu..tue pn dh kena tenang ganti ngn org lain..puii

    ReplyDelete
  16. Old town cafe manyak untung la. Olang umno pun ada makan minum kat old town.
    Itu pasal manyak kaya. Umno pun ada sokong sama wa punya old town cafe.

    ReplyDelete
  17. DAP MACAM SIAL KEKAKAYAAN ITU SEPATUTNYA MILIK ORANG MELAYU

    ReplyDelete
  18. bila dah tak suka PR MM nampaknya suka hantam orang PR.... ini pun jenis kepala tak berapa betul. UKE dah tak mau kasi hantam ka?

    ReplyDelete
  19. Nampak jelas anon 11.32am pun busuk hati juga. Tidak tahu hujung pangkal main terjah saja. Siapa yg pandu kereta itu, kamu tahu ke? Kalau kamu tak kenal pasti siapa yg memandu, bagaimana boleh kamu tuduh YB itu yg langgar peraturan? Kamu ni agaknya spesis TGHA yg suka buat tuduhan fitnah kut...

    ReplyDelete
  20. Valuable info. Fortunate me I discovered your website accidentally, and I'm shocked why this twist of
    fate did not took place earlier! I bookmarked it.



    Feel free to surf to my web blog: Garcinia cambogia xt Review

    ReplyDelete
  21. Hello friends, its great paragraph about tutoringand fully explained,
    keep it up all the time.

    Also visit my web page - prodermagenix Review

    ReplyDelete
  22. dia lawyer lah... lawyer kan buat duit. cetak loan agreement tak satu ream boleh caj rm25k... apa nak hairan... dia dap. korg rasa umno nak bagi projek ke kat dia? Taiping kan kat perak. perak kan budak itm yg control... budak itm umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak itm umno? Kelako le miker ini!

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari